2007. július 8., vasárnap

Öröm

Szóval.
Elrándultam pénteken Pestre, interjúra.
Security Officer in UK.
Egy barátommal mentünk, azaz Miskolcig külön kocsival, 1 citroent kellett felvinnem addig. Egy Xsarat, de régebbi mint a miénk. Ja, és nincs benne ABS. (Ez a Mádi körforgónál tünt fel, ajánlom a féknyomot a figyelmetekbe!) És kuka a rádió! Ilyen uncsi utam már rég volt .;(((((
Onnan 1 kocsi, irány a főváros. A népligettől metróval elverekedtem a megadott címre, 1 órával korábban voltam ott. Helyfoglalás, diploma, nyelvvizsga, érettségi szorongatás.
Aztán ledöbbenés! Semmi papírt nem kértek, angol nyelvű interjú. Nagyon lazzzzzzzzzzzzzza.
Angol után vált magyarral, az angolommal nincs probléma, látszik, hogy mindent értek, de egy kicsit gördülékenyebben kellene felelni. GYAKOROLNI!
Miután így megfeleltem, elmondta a pontos ismérveit a munkának.
Nagyon komolyan gondolják!
És még én akartam IELTS vizsgát, meg Új-Zélandi munkát. Lett volna gond az angolommal.
Szval: 5 napos tréning, 2 vizsga, mindez angolul a kinti cég emberével + 20 jelentkező.
Amit fizetni kell: 75 font a kinti szállás 1 hétre előre, 90 font regisztrációs díj.
Repjegyet a cég ad, bár csak oda szól ;).
Első 3 hónap próbaidő, 4,8 font/óra.
Lassan ideje tanulni....

Nincsenek megjegyzések: