2007. szeptember 17., hétfő

Hotel

Tegnap volt az utolsó munkanapom a Hotelben. Ennek örömére 1 "kicsit" bele is mentünk a sörözésbe... Jelentem, jól aludtam, bár reggel kicsit sok vizet ittam meg ;). Holnap találkozom 1 sráccal, aki dettó ugyanazt, ugyanúgy csinálja, mint amit szeretnék. Azt hallottam, hogy egy 10-12 ezres kisvárosban van, hawaii dj napfény, havi 400 ezret rak félre. Jön velem szeretett nejem is, kicsit nyugodjon +. Már megkezdődött ugyanis a para. Mi lesz ha nem, stb..... Próbálom nyugtatgatni + ilyenek. Ahogy nézem kb 200-300 ezer forint kellene most. Hogy ez honnan lesz, az még nemtom... A befizetni valók, pénz kintre, stb. Sikerült +tudnom az erkölcsi fordításának díját. Hál Istennek, nem is olyan drága. 10 napos határidővel 6, 5 napossal kb. 8 ezer Ft. Már csak az erkölcsi kellene, hogy ideérjen.
Ma adtam le a vállakozásomat. Ez is sinen van lassan. Ja, van 20 zsák ruhám. Kezdő turisok árajánlat???? ;).
Gondolkoztam, és arra jutottam, hogy a feleségemet tanárhoz kell küldeni, mivel valószínű, hogy magától nem tanul + angolul. Megkérdeztem 1 ismerőst, nyelviskolája van, 2 ezer 45 perc. De akkor csak vele foglalkoznak. Heti 2 alkalomra gondoltam. 2*2*4=16 ezer/hó. Ami kell, az kell. Meg ez egy jó befektetés, mert ha el tud helyezkedni kint, mint ápolónő, az sokat számítana(Fontban és jó sokat!). Tanulás.....

Nincsenek megjegyzések: