2008. május 7., szerda

Keco

+van!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van hol laknom jovo keddtol is!!!!!!!!!!!!!!
Tehat.
Eloszor voltam Balinttal a Seven Sisters-re szobat nezni. Balint es Feri intezte, de Ferin nem ment, igy mehettem volna Balint melle. A szoba es a keco nagyon szep es jo volt. Ja, 100£/het.
Es 3as zona.
DE a kornyek NAGYON NEM TETSZETT, es meg messze is van a Viktoriatol.
Ami nagyon tetszik most az a Kilburn es a Willesden Green.
Ahol lakni fogok, az a Willesden Green metro megallohoz van kozel.(kb. 7 perc seta az allomas.)
Ja, 98£/het. De 2es zona.
Es buszjarat van a Viktoriara. Ejszakai is.
A keco nem olyan extra, mint a masik volt, DE a kornyek NAGYON KIRALY, nekem nagyon tetszik. Amugy sem vagyok 1 otthon ulo tipus. Marmint itt. Otthon az voltam neha( ;)).
Majd ha bekoltoztem, jonnek a kepek.

Nincsenek megjegyzések: