2008. augusztus 26., kedd

Buli

Koszonheto a melomnak, ujra lemaradtam 1 kis esemenyrol.
Volt itt 1 kisebb buli, kb. 2 millio emberrel.
Azert 1-2 kep a netrol:






Mondjuk, mikor tegnap mentem dolgozni, a busz ele tevedt 1 kisebb tancos csoport, kb. 100-150 ember, zeneteherauto, stb. Ok szepen tancoltak a busz elott, en + elkestem a melombol.....
Hazafele mar csak a millio rendort lattam, meg a szemetet.
Szemettengert. Nagyon durva volt. Mondjuk mindig is keveseltem az utcai szemetesek szamat, de kedves baratom felvilagositott, hogy a terrorveszely miatt hianyoznak a belvarosbol. Valoszinuleg a karnelalrol is emiatt hianyoztak.
Azert +neztem volna ezt a karnevalt...Nem baj, majd jovore!
Ja, legkozelebb csak penteken tudok oviba menni, de van 1 kis hazim. Most a heten a karnevalrol van szo, penteken karnevali edeb lesz, igy nekem is kell valami hazait villantanom. Gozom sincs meg, hogy mit.....
Javaslat, valaki?

Nincsenek megjegyzések: