2009. május 4., hétfő

Veteran autok

Megprobaltam rakeresni, hogy milyen programok is lesznek itt Hemelbe a 3 napos hetvegen. Hat nem jartam sikerrel. Vasarnap, mikor a belvarosban jartam, a telommal keszitettem 1-2 kepet az ott indulo veteran auto kiallitasrol. Aztan Lajos baratommal talalkoztam delutan. Ezert:
Bar Lajos leugatta, hogy a legszarabb motor van benne, stb. de nekem nagyon tetszett, most mar tudom, milyen autot akarok ;). De tenyleg, nekem nagyon bejott. Kepek a picassan.
Miutan kigyonyorkodtem magam, beugrottunk a varoskozpontba a baratunkert. Ekkor mar nalam volt a fenykepezo, gondoltam keszitek 1-2 hasznalhato kepet a veteran autokrol is. Erdekes dolgokat produkal az elet, mivel szombaton olvastam a totalcaron 1 cikket a veteran autokrol. Szoval aki ismer, az tudja, hogy igazan soha sem voltam nagy automanias. De, a tegnapi nap sokkoloan hatott. Eloszor a Jaguar, majd a gyonyoru veteran autok. Azt hiszem, barmelyiket el tudnam kepzeli magamnak. A felhozatal eleg szep volt: Bentley, Rolls-Royce, Cadilac, Austin,stb. Valahogy ezeknek az autoknak varazsa van.

Irigyen neztem a tulajokat, mikor beleultek es elhajtottak ezekkel az autoikkal. Kozben talalkoztunk par itteni magyarral, amibol beszelgetes majd kocsmalatogatas lett. 1 Berkhamsted melletti kocsmaban voltunk, nagyon jo es hangulatos a hely. Bent kandalloban ropogott a tuz, hagulatos volt. Ez inkabb pub volt mint kocsma, tehat a csaladok is ott ultek, falatoztak, beszelgettek. A csatorna kozvetlen partjan van, a kacsak ott uszkalnak benne. Ja, es minden kinti asztalnal itato a kutyanak. Jol telt a delutan.
Ja, bonusz kepek. A biciklim.

Nincsenek megjegyzések: