2009. július 30., csütörtök

Idojaras

A mai idojaras meg nekem is beadta, pedig mar lassan 2 eve szokok itt.
Reggel mikor is munkaba kellett mennem, kicsit borult volt, felve is ultem fel a bicajomra.
Na persze 2x kezdett el esni, mikozbe tekertem. Nem nagyon, eppen csak hogy vizes legyek, meg hogy robbanjon a fejem. Mire az oviba ertem, persze mar sutott a nap, meg is szaradtam, de majd szetrobbantam az idegtol.
A tovabbiakban is ez ment. 10 perc eso, 20 perc napsutes es felvaltva. Amikor azt irom, hogy napsutes, akkor arra kell gondolni, hogy a nap szo szerint eget, ugy sut.
Ennyit errol. Anglia.
Csalad. Renikem allandoan fazik es ami nem tetszik neki, hogy allandoan fuj a szel. Ez mondjuk igaz, de nekem mar fel sem tunik. Szerintem majd O is megszokja. A csajoknak meg mindig nyaralas, elvezik az uj izeket.

Nincsenek megjegyzések: