2009. augusztus 12., szerda

Tegnap

Ahogy a cim is mondja, ez bizony a tegnapi naprol fog szolni. Hogy miert ma? Mert tegnap nem volt idom (kedvem, stb.). Szoval. Tegnap Londonba voltam hivatalos 1 ugynokseghez, akik tanarokat kozvetitenek. Az iroda Perivale-ben van. Szal reggel felkeles, irany busz, be Londonba. Kicsit furi volt, a nyuzsges, meg minden. Meg az emlekek, csak ott eltem masfel evet. Bar a nyuzsi csak a kozpontra ervenyes, de akkor is. Szoval Marble Archnal le buszrol, metro. 1 megalloval kellett korabban leszalnom, mint ahol eloszor laktam... Onnan meg 1 kis busz (Ja, £10el toltottem az Oysterem) es ott is voltam. Az irodahaz belulrol csodas volt, az egesz az 50es evek amerikajat idezte. Franko. Szoval interjum volt Carl-al. Az interjun minden rendben zajlott, lemasolta a bevitt papirjaim, par szakmai kerdes maid rovid beszelgetes. Eloszor is kontakt vagy allando munkara jelentkeztem. Mondtam hogy az ideiglenest nem tom valalni csaladdal a hatam mogott. Ok, megerti. Akkor jott a nagy kerdessel: mennyit akarok 1 napra. Hat en persze tudom, hogy kb. 100at keresnek naponta, de vartam, mig o mond 1 osszeget, mivel szeretnek menni. Kerdezte, napi 80 jo? Kicsit vartam (ugye a hatasszunet miatt, mert kozben orultem, most 50et keresek...)es mondtam igem. Ez a szerzodesembe is belekerult. Utanna kerdezte, hogy most volt tabor fogyatekos gyerekeknek, ilyet is vallalnek-e, de mivel ez nem tanitoi munka, igy csak 9et tud adni orabernek. Nafene. Kis szunet Jo. Szoval boldogan jottem haza, ja es ez az elso ugynokseg, ahol nem akartak lenyulni 30 fontra az erkolcsire ami ugye ingyenes...
Igy mar nincs mas hatra, mint dolgozni az oviba es varni a hivasra, hogy talaltak nekem munkat. Ize, remelem....

Nincsenek megjegyzések: