2009. november 21., szombat

Pre-school csoport

Igen, ez is elkezdodott. Talan meg jobb is, mint amint vartam. Mig az elozo oviban a bebiszobaban voltam (6 honaptol 18 honapig), itt mar az iskola elotti csoportban vagyok (3-5 eves korig). Annyival, de annyival masabb. Itt mar 1 pelusos gyerek sincs a szobaban, mind1ik beszel, az ido rendesen rohan. Most mar naggyabol megismertek, igaz meg a nevem csak 1-2 gyerek tudja, de mar tudok veluk dolgozni rendesen. Szal az elso nap mar foglalkozast tartottam. Ugy nez ki, 1 napot minden heten a kisebbekkel (2-3 ev) kell toltenem, mig nem lesz tobb gyerek a csoportban. Rajtam kivul meg 3 no van ebben a csoportban. A szobavezeto angol csaj itt lakik nem messze, reggel el szokott vinni. Van 1 idosebb angol no, o kedd, szerda es csutortok este hoz haza. A tobbi busszal. De igy sem rossz. Sokkal jobban erzem magam, mint az elozo helyen!

Nincsenek megjegyzések: