2008. január 12., szombat

Kiegeszites a FIZUHOZ!!!

Szal tegnap elfelejtettem leirni, hogy mennyivel probalom kihuzni itt...
Az utazason nem igazan lehet sporolni(bar 1Xprobaltam busszal menni meloba, de 1-1.5 orat kestem...), metroval kell jarni, az kb. 150£/ho. A kajat szeretnem kihozni 200£/hobol.
Igy a megelhetes remelem 350£/ho lesz. Bar ebbol meg szeretnek lefaragni, de ez a jovo honap titka, hogy sikerul-e....
Ma elmentem a legkozelebbi konyvtarba, 3 konytartagsagi a zsebemben, majd jol netezek, erre szar a rendszer, probaljam + mas konytarban.... Cheers...
De megis csak itt vok. Regisztraltam az ASDAnal(lol!!!!!!!!!!!!!!!), szerintem a legolcsobb szupermarket kint, es igy nem kell +szakadni a taskacipelesben, hazhoz hozzak ingyert...
Az elet szep;))))))))))). Csak a csaladom is itt lenne vegre......

Nincsenek megjegyzések: