2008. január 30., szerda

Mindennapok

Vegre ujra itt, ujra szabadnapom van...
Annyi mindent akartam irni, de mire gep ele kerulok, majdnem mindent elfelejtek....
Szal, a szallas olyan, mint 1 kollegium. Hala az egnek, jol kijovunk 1massal.Bar nem sokat voltam kolista, de azert ismeros az erzes.
Nekem az atlagos napom reggel 9kor indul, akkor szoktam kelni. 1 kis reggeli, fozes, keszules es indulas munkaba. Most sok muszakot nyomok egy benzinkuton, ahol napi 11 orat dolgozom. Ott 13.00-tol 24.00-ig tart a muszak. Plusz meg napi 3 ora utazas. Na persze a kut kelet Londonban van... Hazaerek kb. 1.00 korul, kaja, duma, zuhany, 1 kis tevezes, alvas kb.3.00-tol. Es reggel ujra keles 9kor.... Szal lassan kezdek faradni.
Annyi a jo ebben a Sainsbury`s meloban, hogy olcson tudok neha vasarolni... Nemreg 22 dolgot vettem meg kb. 2£ert. Sajtvalogatas 5£-rol 5 penny ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).
Az 1ik lakotarsam nemreg +kerdezte, hogy mennyit koltok kajara, mert sokkal valtozatosabban etkezem, mint o, pedig o heti 50£ kolt. Hat nem tom, majd jovo honapban osszeadom, ha nem jon kozbe semmi....De fillereket.................
Igy hogy megyek haza, minden nap vagy ketszer megnezem, hogy hany nap van meg hatra...
Most a legnehezebb a csaladom nelkul. Eddig meg csak elvoltam valahogy, de igy hogy 1re kozelebb a hazaut, hat nehezen birom....
Szamoltam a januari fizetesem, ha minden jol megy, akkor olyan 255 oram lesz a honapban, ami kb. 1.530£. Ebbol remelem hogy 1.000£-ot keszhez kapok.
Bejelentkeztem NI number interjura, majd feb.7-en megyek. Kerdeztek, hogy kell-e tolmacs, mondtam minek???

Nincsenek megjegyzések: