2008. június 27., péntek

Agresszor

Szal tegnap annyira gondolkodtam, hogy mi is tortent a hetvegen, amit erdemes a blogomon szerepeltetni, hogy a java kimaradt. Szal tuleltem az elso ellenem (mint biztonsagi or ellen) elkovetett fizikai tamadast.
Hat az ugy tortent, hogy 1 gyanus ficko jott be a boltba, 1 ures taskaval. Vett 1 kosarat es elindult ossze-vissza. En persze figyeltem. 1X csak azt lattam, hogy a szeszreszlegnel szedi lefele a gin-tonikokat(itt lehet 1ben kapni, dobozban, mint a colat). Amikor megjelent elottem, a kosara ures volt, a tatyo viszont tele. Persze +allitottam. De o tavozni akart. Ebbol kisebb lokdosodes lett, majd o a foldre kerult, en pedig rajta fekudtem es mivel huzta a puloverem, eppen kezdtem volna oklozni a fejet.
Nade erre mar csak azt hallom:Leave it, leave it........
Felnezek: az 1ik boltvezeto+ 2 rendor. Pont erre jartak, az ajtobol neztek az egeszet, majd bejottek segiteni. (Szerintem tul koran ;)))))))))).)
Hat ennyi.

2 megjegyzés:

Gabor írta...

ó bammeg, már pont kezdett izgalmas lenni :)

Gyurmo írta...

Ismersz, nem vok az az agresziv allat, de meg birtam volna elvezi kb. 10 percig. Levezettem volna 1 kis feszultseget ....