2008. június 28., szombat

Credit card

Ma a Wembley-nel levo Lloyds bankfiokba voltam hivatalos, ahol is ertesitettek, hogy +kapom elso itteni creditcardomat. Sajna a limit csak 300£, tehat a bank penzebol olyan sokat nem kolthetek. Viszont 56 napom van ra, hogy ezt visszategyem ra. Lehet epitgetni a credit historit.....
Utanna beestem az Argosba. Mivel az uj fenykepezot otthon hagytam, a regit elhoztam magammal, de az 4 elemet zabal, ezert mar regota tervben volt 1 tolto. Meg is vettem, + 1-2 aprosag(jatekok) a csajoknak, ha jonnek, legyen mivel fogadni oket. Elsetaltam 1 bolt elott, ami konzolokat arusit. Igen csak elgondolkodtam... Playstation 2: 40£ (A betyarjat, venni kene.)
Vegul is csak nem vettem, de ami kesik, nem mulik.....
Az 1ik baratom(aki februarban erkezett ki, azota itt dolgozik) felesege kilatogatott London es ferj nezobe. Sikerult vele talakoznom, es azt mondta, hogy o mar csaladanya szemmel nezte Angliat, Londont, es nem csalodott, sott teljes mertekben + van elegedve a kinti viszonyokkal. Gondolok itt az arakra, amire azt mondta, hogy nem is magasabbak, mint az otthoniak.(Itt foleg az elelmiszerekrol + ruhakrol van szo.) Nejem 1bol mondta, hogy majd telefonon ertekezik vele.

Nincsenek megjegyzések: