2008. július 2., szerda

Corporate section

Most probalom intezgetni, hogy edes anyacegemen belul atkeruljek a boltokbol az irodahazakba. Ez ugye lenyegesen jobb lenne, lecserelnem az allast ulesre. A heten volt 1 talakozom a fonokommel (most lattam eloszor...), aki kicsit erdekesen gondolkodik. Pl. mikor megemlitettem, hogy van amikor napi 18 orat dolgozom, akkor megkerdezte, hogy miert dolgozom en annyit? Penzert (ez volt a nemes egyszeru valaszom), aztan felvilagositottam, hogy nekem csaladom van... Segitokesznek mutatkozott, nem tom mi lesz belole. Mondjuk azota mar el sem birom erni.......
Az ovis melo + csak tolodik, csak nem akar osszejonni, bar en meg mindig bizakodom...
A heten bementem 1 Vodafone boltba, elofizeteses teloert. Kineztem 1et, ezt meg ezt szerettem volna. De visszautasitottak. Nem tom, nekem mindig bajom van a Vodaval. 1X otthon szerettem volna 1 telot toluk, de azzal kezdtek, hogy tegyek le 50.000,- kaukciot. HAhahahahhahahahaha.
Mind1, majd +veszem mas elofizetessel.
Majdnem kimaradt, tegnap kimagasloan meleg volt Londonban, mindenki szenvedett a hosegtol. 28 fok. A nejem erre azt mondta, hogy ha nincs jo ido, o ki sem jon... En viszont boven + vagyok elegedve ennyivel is. Nem hianyzik nekem a 35 fok.

Nincsenek megjegyzések: