2008. február 2., szombat

Faradtan

Ma 1 cseppet faradt vok, mivel 2kor fekudtem es 6kor keltem, + mar tul vok a mai 9 oramon....
Tegnap ujra kut. Megint 3 taska cuccot vettem olcsoert(19 tetel 1.07£), alig birtam hazavinni, utanna + a hutot kellett pakolnom, hogy beferjen a sok kaja. Meghogy ehezes.... Sztem ha hazaertem, eszek 1 pizzat. A szele sajttal toltve, sonkas, ananaszos feltet. Na, nehez az elet.
A szallasrol ujra:(illetve nem is a szallasrol, hanem a tarsasagrol) Hala az egnek mindenki jol kijon a masikkal. Nincs fujas a masikra, semmi ilyen. Sott nincs alkoholizalas sem.(Nem mondom, neha jol jonne 1-1 sor, de....)Sokaktol hallottam, hogy kikerultek, osszejott a tarsasag, es ment a minden esti ivaszat. Na, nekem legalabb erre nem kell koltenem. Asszem szilveszterkor ittam utoljara szeszt. A masik dolog a dohanyzas. Elmeletileg senki nem dohanyzik. Gyakorlatilag en szilveszterkor ragyujtottam, es mostanaban, napi 1 szalat elszivok. Ebben van 1 tarsam is. Ha ugy nezem, akkor eddig 3 doboz 10 szalas cigit vettem itt. Ez kb. 8£. Ennyi sztem belefer.
A kutrol jut eszembe, eloszor becemberben voltam ott, akkor 11kor zart a bolt, akkor vegeztem. Januarban, amikor eloszor mentem oda, a muszakpapiromon az volt, hogy 13-24ig. En meg csodalkoztam, a bolt bezar 11kor, minek kell ott lenni 12ig? Az elso este az ejszakas muszakot 2 pakisztani srac vitte, es mivel eljott a 11 ora, kerdeztem toluk, mikor zarjak az ajtot? Csak hebegteg, en + 11 utan 10 perccel leorditottam oket, hogy mit akarnak, en 11kor vegeztem, zarjak be az ajtot, vagy otthagyom oket. Ez hatott. Utanna 2 nappal kiderult, hogy az 1ik menedzser kitalalta, hogy a bolt legyen nyitva 12ig. Csak en ezt nem tudtam, ezert vele is volt 1 kis vitam. Itt a gondom csak az lenne, hogy ha 12kor megyek, akkor lekesem az utolso metrot, es busszal kb. 3-4 ora alatt jutok haza. Nekem ez + nem kell. De azota minden rendben. Ha a masik brigad van, zarunk fel12kor, ha az, akiket lekiabaltam, zarunk 11kor.
Van 1 jo hirem is. Mar nem faj a labam a napi 9-11 ora allastol. Mindent + lehet szokni, csak erdemes-e ?
Miutan visszajottem, valtani akarok. Az az igazsag, hogy a jelenlegi cegemnel minden csak a penz korul forog, de nekunk megsem jut olyan sok belole. Azt hallottam ,hogy a sainsbury's 30-40£ot fizet a cegnek orankent, na mi ebbol latunk 6£ot.Majd 3 honap mulva mar lehet, hogy 7et. Hat koszi. Arrol nem is beszelve, hogy mekkora fejetlenseg van. En Ny-londonban lakom, vagy kozep, vagy kelet londonban dolgozom. Tobbszor kerdeztem, nincs-e melo ny-londonban. (Persze, tudom, hogy van)Erre +nyitjak a szemem elott a CENTRAL LONDON dossziet, es azt mondjak, hogy nincs.... Na erre varjal gombot. Nesze neked figyelem...
Persze megvolt ennek a masik oldala is, amirol mar beszeltem. Most mar lassan minden papirral a kezemben konnyu lesz a valtas. De ez van, valamit-valamiert.
Meg az angolrol 1-2 szot. Koszonhetoen franko melomnak a nyelvtudasom sztem alig fejlodott valamit, miota itt vagyok.(Tom, ez nem igaz, de en mar jobban szeretnek beszelni....)Amit a boltba beszelek, az semmi. Where is the bread? Behind you. stb. A teve sokat segit, ha van idom nezi, csak felirattal. + neha van 1-2 ember, akivel tudok beszelgetni, na az nagyon jo. Az kellene minden nap, es jobban haladnak. DE ami kesik, az nem mulik....
Nem igazan emlexem, mit is akartam meg pofazni, ugyhogy mara vege. Mar nincs olyan sok nap....

2 megjegyzés:

Unknown írta...

na már nem sokat kell kibírni, nemsoká meeting.... ;)

Gyurmo írta...

Mar alig varom, + utanna a hazamenetel...
1 het a paradicsomban.....
Vegre a csaladommal.