2008. március 28., péntek

Meg...

A jo hir:meg elek. Illetve nem, mert arra nincs idom, de meg nem haltam meg....
Aszem, a honapban erosen uj csucsokat fogok donteni sok tekintetben. (Vazzeg,kicsit faradt vok, ezt mutatja az elozo mondat is:)))
Szal, a mult heten csak 93 orat dolgoztam.Igaz, ebbol 9 ora ajandek(a husveti unnep miatt, mikor is dolgoztam.), de akkor is letoltam 84 orat 1 het alatt. A honapban az oraszamom 300 felett lesz boven. Pontos szamokat majd fizukor.
De.Eleg is volt. A heten mar nem valaltam dupla muszakot, szabadnapot tartottam.(Az utolso szabadom marc.7en volt.)
Nagybevesarlast csinaltam, mostam, foztem.
Akit erdekelnek az arak, direkt elhoztam magammal a szamlat:
Kezdodik az eletre szolo szatyorral(bar en 2ot vettem,nem baj az 1iket majd orokli valaki) ami teljes 5 penny. Ketchup 25 penny, olaj 98 penny, kukoricakonzerv 15 penny (a rizst szoktam felturbozni hol kukoricaval, hol borsoval, hol gombaval), szeletelt gombakonzerv 29 penny, borsokonzerv 19 penny, 2.5kg burgonya 1.12£, egesz grillcsirke 3.98£, spagetti teszta 23 penny, adidas spray 1.83£, 400 g szeletelt sonka 1.1£, 400 g daralt marhahus 80 penny, 643 g szeletelt pulykamell 2.97£, 1 kg csirkecomb(egesz) 1.58£, 1 kg rizs 43 penny, leves(zacskos, amelyik tartalmazza a tesztat is, olyan kinai szeru) 8 penny. + jo nehany aprosag... Osszesen 65 dogot vettem es elkoltottem 34.3£. 1 hatizsak es 4 szatyor lett tele, alig birtam hazavinni. Most megint 1 jo darabig nincs gondom a bevasarlasra.
Amiota itt vagyok, tegnap foztem eloszor huslevest. Atlagban csak a zacskos leves eszem, de ez most nagyon jol sikerult. Igaz, hogy tul kicsi az edeny, es a sok zoldseg miatt le alig fert bele, de akkor is...
Mivel mar 5unk kozul 3 embernek van laptopja, asszem fizu utan en is beallok a sorba es beruhazok 1re. Kellene, mivel ha munkat akarok keresni, nagyban segitne. Amennyiben talalok hozza 1 nem levedett wifit is, akkor a blogom is surubben frissulne....

2 megjegyzés:

Unknown írta...

remélem minden ok. amúgy időszerű lenne már, ha vásárolnál egy fényképezőt is

Gyurmo írta...

Ja, koszi, itt minden ok!
A gepen pedig majd gondolkodom....