2008. március 6., csütörtök

Ujra itt(hon???)

Szal, kicsit elkesve, de ujra itt vok.
Hogy miert nem volt blog februar vegen? Hat az ugy volt, hogy belecsusztam 1 kis meloba, 16 nap 1mas utan, es cseppet faraszto volt... Nameg itt volt utanna Gabor, + en voltam otthon, de mar itt.
Februar vegen ugy nezett ki, hogy 1 fix helyet taposok magamnak, belvaros, Viktoria central.
Nagy bolt, jo hely, igaz, hogy olcso dolgok nem voltak(gondolok itt a nagy learazasokra), de jo volt a bolt. Minden este penzszamolas, kb. 8-10ig, utanna zart a bolt, tuz haza. Szal ott tapostam a helyem, semmi logas, mindent profin csinalni, stb.... Ugy volt, hogy mikor visszajovok, mar csak ott leszek. Megfeleltem a boltosoknak, a tobbi ornek, mindenkinek... Erre visszajovok, a honapban 1 napot sem leszek ott... Nesze neked munkahely....
Megvilagosodtam. Rajottem, hogy az, hogy a kicsi csaladom mikor tud csatalakozni hozzam, az csak tolem fugg. Eppen ezert mennek 1000el dolgozni, mar a dupla muszaktol sem riadok vissza (16 ora melo 1 nap), erre meg az sincs.... Hat a cegem kikeszit. Asszem, itt tipli lesz.
Otthon. A repuloutat haza nagyon elveztem, sikerult ablak melle nyomulnom. Ha minden jol megy, kepek lesznek a picasan. Szepen + is erkeztunk, de hala az egnek, kicsi hazam eppen a vasutassztrajk heveben egett, 1ik nap ugy volt, hogy lesz, masik nap hogy megse. Koszonheto hugicamnak (Koszi HUGI!!!!), aki kolcsonadta autojat, biztosnak latszott a hazaut. A verda felig volt, bementunk tankolni. Dizel a lelkem, mikor kerdeztem, mennyi volt a fel tank szufla, 9.800,-Ft, na akkor kaptam az elso sokkot. Mennyi????? Ekkor meg meg kellett venni az autopalya matricat(? 1 papirlap). Hala a rendszer hibajanak, masodik helyen sikerult. Ekkor tudtam + , hogy a bankomatok sem muxenek. Masodik sokk.
Azt mondanom sem kell, hogy a London-Budapest tavolsagot hamarabb letudtuk, mint a Budapest-Sarospatakot... Amikor otthon beleptem a haz ajtajan, azt hittem, elsirom magam. Eloszor, 1 otthon. Nemcsak szoba, agy, szekreny, hanem 1 otthon. A masodik pedig a csalad. A kislanyomnak hosszu haja nott, a nagylanyom mar igazi nagylany, a nejem pedig csodaszep. Ja es imadom oket. Sajna az a par nap nagyon hamar eltellt. Pedig + birnam ujra szokni, nagyon hianyoznak.... Asszem, itt nem fogom omlengosre, mert minnel tobbet irok roluk, annal jobban faj. Meg annyit, hogy elmentunk boltba, par dolgot dobtunk a kosarba, es fizettunk 8.000,- Ftot. Harmadik sokk. Meg annyit, hogy akivel nem sikerult talakoznom, annak 1000 bocsi, de nagyon keves volt igy is az ido, amit otthon toltottem.
A visszautrol meg annyit, hogy reggel 6kor indultam kocsival Pestre, majd repuloter, 12.45-kor indult a gep, kb.17.00 korul voltam az alberletben.
Meg ki sem pakoltam, epp csak leloktem a cuccom, csorog a mobilom. Menni kellene dolgozni.
Jo, mondom, de + kellene ennem, zuhanyni. DE siessek, ejjszakara 1 phone4u boltba.
Beerek, az volt a nagy problema, hogy beazott a bolt, es nezni kellett a vodroket, nehogy +teljenek es kifolyon a viz belolle. Csak aludtam 7-8 orat a 13bol...

Nincsenek megjegyzések: