2008. március 14., péntek

Sajna

Sajna az a gondom soxor, hogy mire gep ele kerulok, addigra mar nem emlexem, hogy mit is akartam irni....
Talan, majd sajat laptoprol tobb idom lesz.....
A hetvegen toltam 2 dupla muszakot(17+16 ora), de vasarnap is csak behivtak 12-re. Mondjuk ebbol cseppet kevesebb lett...
Tegnapra volt betervezve legalabb 3-4 ora internetezes(blogolas,vasarlas,stb.), de reggel meg 8 sem volt, csorog a telom. Persze a cegem az, nincs-e kedvem dolgozni menni. Hat nincs!!! De csak 9 orat kellene melozni es 12ot fizetnek...NINCS!!! Faradt vok... De nincs messze a hely, + elotte egyel, keszuljel nyugodtan...NINCS!!! Hova kellene menni? Nem messze, meg mivel szabadnapod van, kapsz 8 fontot orankent. Na ekkor +adtam magam a sorsnak es elmentem dolgozni. Igy minden tervezett programom ugrott. Eddig azert sirtam, mert nem volt oram, most + azert, mert mindig melozok..... Az elet szep ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mikor a tobbiek kerestek, kerdeztek hogy hol vok, mondtam, hogy elQrvultam, penzert mindent.....
De miota lattam ,hogy nem messze toluk 1 ket haloszobas keco havi berleti dija 400 font, azota csak a pengyujtes jar az eszembe es a csalad, hogy ha minden jol megy, nyaron mar akar 1utt is lehetunk.
Mindemellett, hogy semmi idom sincs, buszken mondom(irom), hogy nagyon sok mindent inteztem a mult heten is... Megpedig:
1, Voltam a legkozelebbi oviban, ahol jelentkeztem onkentes melora. Tehat ingyer leszek ott, de tanulom az angolt, a modszert, es majd ezt nekem hivatalosan jol leigazoljak es de jo lessz nekem, mikor munkat keresek...Sajan nem volt bent senki illetekes elvtars, igy +hagytam a teloszamom, amin azota sem hivtak, de ennek az oka lehet az is, hogy
2, Telefonkartyat valtottam. Azaz uj szam, mas ceg. Cseppet olcsobb hazabeszelni. Tegnap pl 35 perc haza vezetekesre, 1.4 font. Az elet szep ;))))))))))))))))))))). Azt tudni kell, hogy mikor bementem a kartya +venni, 1bol ketten csaptak le ram. Mit szeretnel? Csak ezt a kartyat, nincs nev, nincs cim megadas, semmi. De van masik, sokkal jobb (persze nekik sokkal jobb...),NEM, csak ezt a kartyat............., milyen telod van, mert lenne itt ez, csak ennyi+annyi, NEM, csak ezt a kartyat............., es vegre +kaptam es ott is hagytak.. ja, LEBARA
3, Bankot valtottam. Illetve ez nem igaz, mivel +maradt az HSBC is (ott alap szolgaltatasom van, csak atms kartyaval), de jott a Lloyds. Ez is a telos napon tortent, es mivel az 1ik baratom upgradelt az HSBCnel, kapott is 1 SOLO kartyat, ami semmire nem jo, most akarja otthagyni a bankot, szal azzal nyitottam, hogy nekem 1 rendes debit card kell, nem solo. Tudnak-e adni?
Van szamla naluk? Nincs, de nem is lesz, ha nem adnak rendes debit cardot. Adnak ;).
Szal 1 ora alatt lett bankszamlam, masnap jott level, minden ok, harmadnap mar jott rendes debit card...
4, Vasaroltam 1 cseppet. 2GBos Philips mp3 lejatszo, nameg 1 PHILIPS.htm">villanyborotva keszlet szakalvagoval. Ez is valami Philips.....
Es meg mindig nincs este, szoktak volt mondani.....
Kellemes husveti unnepeket, meg ilyeneket mindenkinek.
Remelem en dolgozom, mivel az nekem duplan fizet.....

Nincsenek megjegyzések: