2008. szeptember 24., szerda

Meg elek.....

Szal, szeptember 6 ota ma van az elso szabadnapom.

Ideje volt!

Uj melo: jobb mint a regi volt, de meg nem az igazi. Utalok itt arra, hogy nincs valtott muszak, mindig csak nappal vok. Mar kezdem unni. Mondjuk nem nagy kunszt, most 1 raktarban vok Greenfordban(kar volt elkoltozni, buszozhatok napi 2 orat). A melo az nincs. Az elso nap mind2 telomat lemeritettem, + kiolvastam 1-2-3-5 ujsagot. Azota mar minden nap nalam a tolto, es konyvet is szoktam magammal vinni.

Ja az uj telom skypes, ha valaki akar dumlani velem, csak hajra. Altalaban ra szoktam erni....


Apropo, tudjatok mi ez?

Pedig mar biztosan ettetek ilyet....

A valasz:datolya. Hat erdekes 1 ize van, nem biztos, hogy veszek meg 1x.

Lassan mennem kell vasalni. Mivel minden nap mentem, alig volt szabadidom. Sott semmi. Minden mara maradt. Mosas, fodrasz, fozes, vasalas, stb...... Brrrrrrrrrrr.

Ja, uj kepek!!!!

Nincsenek megjegyzések: