2008. szeptember 26., péntek

Ovi

Ma is jol +erdemelt szabadnapomat toltom, ami azt jelenti, hogy 9.30-13-ig az oviban voltam. A gyerekek letszama naprol napra bovul. Remelem Gordon Brown uj torvenye sokat segit majd az en karrieremen is....
Azt tervezi, hogy minden 2 eves gyerek ingyenes helyet kap az ovikban.
Hajra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lassan ugy nez ki, kezd beerni a munkam gyumolcse.
Eloszor is, mikor hazamentem az ovibol, 1 level vart, jovo heten 1 masik biztonsagi oros allasinterju.
Masodszor az oviban Linda(a manager) a kezembe nyomott 1 4 oldalas tanfolyamos papirt. +kerdezte, nincs-e kedvem valamelyikre elmenni.
Nezzem at eloszor. Affene. Azt sem tudtam, hogy sok mi a frasz.....
Aztan fel ora mulva ujra tudtunk beszelni, es azt kerdeztem, hogy ez hogy muxik. Ingyenes vagy fizetnem kell (mer ugye penzbol elek.........(elnek) (ezt ne is reszletezzuk)). Azt mondta, ezt ok fizetik. (Nofene, gondoltam ingyenmeloert ingyentanfolyam?) Aztan elkeztunk a bovulo letszamrol beszelni. Mondta, hogy kell keresnie valakit reszmunkaidore. +kerdezett, hogy nekem ugye teljes munkaidos allas kellene? Az agyamon 1 szazezred masodperc alatt 5millio dolog villant at. (Jo lenne mar oviban dolgozni, de teljes munkaidoben, hogy lehetne a reszmunkaidot osszeegyeztetni a biztonsagi oros meloval, elvalaljam-e reszmunkaidobe, 6 honap gyakorlat kell es mehetek mashova is, erdemes-e kockaztatni, + hasonlo dolgok, de most nem irom le mind az 5milliot.) A valaszom az volt, hogy igen, nekem teljes munkaidos allas kell. O azt mondta, hogy az itt az oviban kb. heti 45-50 ora. Mondom jo. Ha a gyerekletszam eleri a 20at, lehet rola szo!!!!(Most 15.) Adjak neki + 1 honapot, es elkepzelheto, hogy mar felvesz!!!!!!!!!!!!!!
Oreg, mennyit szenvedtem ezert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Remelem, nem kiabalom L, de ugy nez ki, osszejon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es itt jon az, hogy szurkolok erosen Gordon Brown-nak!!!!!!!!!
Ja, + Balintek keszithetik a szajukat!
Ennyi!

Nincsenek megjegyzések: