2008. szeptember 9., kedd

Uj melo

Szal szombaton voltam 1 allasinterjun, ez volt a titkos aduaszom, bar nem szivesen lottem el, mivel ez is retail (ertsd kereskedelmi (azaz bolti)) melo.
De jobb a munka, mint a nem munka. Szal 3 ora alvas, 9 ora munka utan frissen elindultam interjura. Ja, ez a melo ugy jott, hogy alltam a boltomban, arra jott 1 ficko, +kerdezte, hogy jol vagyok, mondom ok. Erre kiment, majd visszajott es adott 1 nevjegykartya, ha valtani akarok, hivjam.
Amikor odaertem, mar 2en ott voltak, toltottek a jelentkezesi lapot. Nekifogtam en is, es koszonheto frissesegemnek, elsokent fejeztem be. Kozben az emberek fogtak 1 tolvajt, civilzsaru jott, kihalgatta, bobby jott, elvitte.
Szal, mikor mindenki befejezte, a ficko elkuldte a 2 masikat, majd hivlak benneteket(hanyszor hallottam en mar ezt a Chubbtol. Ez azt jelenti, hogy igy jartal oreg!!!!). Nekem + azt mondta, hogy lenne nekem 1 melo, mikor tudok kezdeni. Mondom szerdan.(Ma ,azaz kedden van az uccso napom a Chubbnal.) Ennyi! 3 nappal a munkanelkuliseg elott lett allasom.
Amint irtam, + mindig nem az igazi, de ami volt attol jobb!!!!!!!!!!
Ja a ceg az FRSS . A pasi + az 1ik cegalapito. + mar elmondhatom hogy skot fonokom van. Marmint a szarmazasa az. Remelem, csak az.....

3 megjegyzés:

Unknown írta...

sok sikert!!!

Unknown írta...

van másik blog miről nem tudok és oda írsz? :)

Gyurmo írta...

LOL!
Nem igazan.
Csak sok az idom!