2009. február 2., hétfő

Hooooooooooooooooo

Szal esik. Rendesen. Tegnap estetol.
Minden meghalt. Repuloter, vonatok, metro, buszok.... A net is vacakol, aram, viz, futes meg van.
A hirek szerint 18 eve nem volt ilyen ho Londonban. A polgarmestert kerdeztek, hogy miert van az, hogy mas europai es amerikai varosban is van ho es megis muxik minden, itt meg semmi. A valasz: mashol a ho allando vendeg, felkeszultek ra, o pedig nem tartja jo otletnek azt,
hogy az adofizetok penzet olyanokra koltsek, amit 18 evnte hasznalnak. Asszem igaza van... Eleg belegondolni. A sok ember afrikabol, del amerikabol, kozel keletrol, stb. soha sem latott havat joszerivel. Most mondjuk mindenki fenykepez 1000el.
Tegnap este jo kis koccanasokat lattam. Mivel en ugye megszoktam, hogy ilyen viszonyok kozott is kell vezetni, valoszinuleg jol szorakoznek, de ezek....... Ment 2 kocsi a keresztezodeshez 2 iranybol. Mikor meglattak 1mast, satufek mind2. Az egyiket 1 fa fogta meg, a masikat a jardan levo kerites.
Ugy kivancsi lennek, hany autot tortek tegnap este.....
Mar jeleztem a fonokomnek, hogy a mai ejszakai muszakomat sajna nem tom vallalni, mivel nem tudok elmenni dolgozni. Cudar a vilag. Gaborbol pedig az Isten szolt, csak a kepeket toltottem at a telorol es a fenykepezorol a gepre.

Tegnap delutan a Regent streeten.
Hol szep ido volt, hol nem, hol havazott, hol nem, hol sutott a nap, hol nem....
Ez mar este es a Canary Warf. A 9edikrol nagyon jol nez ki!
Ez pedig az esti allas hougyben.
Ezek mar a mai allapotok.
Ennyi esett.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

nekem saját riporterem van bazz'''' :D

Gyurmo írta...

Akkor kuldom a szamlat az eddigi koltsegekrol...