2009. február 16., hétfő

Szobakereses

Ma menetrend szerint ujra Hemelben voltunk.
Most 2 agyas szobat kezdtunk el keresni. Meg nem tudom mondani, hogy hany ingatlanugynoki irodaban voltunk bent, de mindenhol csak lakast adnak ki, szobat nem. Mar kicsit kezdtem elkenodni oszinten, de aztan csak talaltunk 1 irodat, ahol szobakkal is foglalkoznak.
Megkerdeztek, meddig maradunk aznap, hatha szobat kell nezni. 3ig terveztuk.
Ezutan a parkon keresztulvagva leulve atragtuk magunkat a helyi ujsag megfelelo rovatan es 2 telefon utan rajottunk, hogy nem a legjobb ido ez az 1 orai hivas, mert hangposta volt mind2.
Ezutan kis seta a foutcan, ahol meglepoen sokan voltak, valoszinu a jo ido miatt ????
Utana kaja. Kinai kajalda, (zold sarkany?) 6£ bufe ebed. 40 fajta kajabol lehetett valasztani, csak 2X szedtem, telelettem. Busz, majd haza. Kepek a picassan.
Itthon sms iras az ujsagban hirdetoknek, eddig 2 valasz, 1 mar kiadva, a masikat penteken nezzuk meg. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))).
Talan nem leszek hajlektalan 2 het mulva sem....
Mas.
Megint ettem 1 kis egzotikumot.

Physalis. Magyarul amit talaltam: foldicseresznye.
Mivel a paradicsom rokona, ez az elnevezes szerintem kicsit santit....
Igen, az otthon is ismert zsidocseresznyere hasonlit,annak a rokona.

Az ize engem a koszmetere emlekeztet. Kicsit savanykas, de jo.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

http://daje.blog.hu/2009/02/17/5_dolog_ami_miatt_gratulalj_az_angoloknak