2009. február 2., hétfő

Mostanaban

Eleg sok minden toretent, amit nem is irtam meg le, de ma van idom, ugyhogy ugy gondoltam, beszamolok a tortentekrol.
Szoval ugy nez ki, hogy London helyett valami kozeli kisvarosba fogunk koltozni. Marmint a csaladdal. Hogy mikor? En ezt marciusra datalom, remelem tudjuk majd tartani a hataridot...
Ez foleg a gyerekek miatt alakult igy, hiszen nem biztos, hogy nekik London a legjobb hely, hogy iskolaba jarjanak. Nem hianyzik a bandazas, bandahaboru, drog, stb...
A lakasarak, bocsanat az alberletarak ott valamivel alacsonyabbak is. Bar Londontol kb. 1 orara leszunk csak (talan), ugy gondoltuk, nem kell bajarni dolgozni ide. Ha minden igaz, ott van raktari melo minimalberert (£ 5.75). Most ugye £7et kapok, nem igazan nagy a kulonbseg. Ami van, az elmegy buszra. Es akkor meg nem szamoltam az idot, amit utazassal toltenek.... Mondjuk ha sikerulne 1 gyenge £10 koruli ovis melot megcsipni, csak elviselnem a napi kocsikazast. Ja, mivel kisvaros, kocsi az kell. Lesz. Remelem.
Azt, hogy melyik varos lenne ez, direkt nem irom meg le, ha az ido javul, szerden ugyis megyunk szetnezni... Majd jonnek kepek is.
Pont emiatt esett meg a kovetkezo kis tortenet. Marmint a szabadnap kerelmem miatt. Azt azert tudnotok kell, hogy a szerda masik 2 baratommal is le van egyeztetve. Van 1 masik nap is, ami kell az pedig a csutortok volt de kedd lett... A beosztasom ennel a cegnel, ahol vok, ugy muxik, hogy vasarnap del korul sms a fonoknek, mit kerek, ejjfel korul sms vissza, mit kaptam. Tegnap eppen kuldeni keszultem, mit kerek, mikor jott 1 sms, mit kaptam. 1bol irtam vissza, mit kerek. Valasz: bocsi, sajanalom, de mar masok kertek.
Erre kicsit lettem pipa es ment a szep sms fonoknek. Megirtam neki, hogy eloszor is mi ez az uj rendszer, hogy reggel jon a beosztas, masodszor pedig vannak dolgok, amik a munkamnal fontosabbak a szamomra. Meg hogy nem megyek be. Erre jott 1 sms, hogy o 25 eve van a szakmaban, de ilyet beosztottja meg soha nem irt neki, hogy nem fontos a munkaja, meg hogy nem megy be. Es hogy majd hiv, hogy errol beszeljunk mar 1 kicsit. Ekkor en mar beszeltem a felesegemmel, hogy lehet, hogy a tervezettnel kicsit korabban felmondtam.
Delutan jott 1 sms, modosult a beosztasom, megkaptam a kert napokat. Ennnnnnnnnnnnyi.
Ma meg csak kuldtem 1 smst, hogy se busz, se metro, se vonat, nem tok dolgozni menni.
Se valasz, se semmi. En meg nem megyek.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

remélem ma láttál sok szépet és olcsót :)

Gyurmo írta...

A szeprol meg csak el tudom donteni, hogy mi is az, meg mi nem, de az olcso..........