2009. március 2., hétfő

Szabadsag

Hat, szabad lettem. Igaz, nem pont igy kepzeltem, de 1enlore ez van. A meloval 28an vegeztem, de ez nem zavarta meg a fonokomet, hogy 1.en smst kuldjon, akarok-e ejszakai muszakot. Engem sem zavart meg, hogy vallaljam. Szal reggel 7kor vegeztem a cegemnel. Sajna munkat meg nem tok keresni, mert a lakas nem intezodik eleg gyorsan. Volt ugye a 8 oldalas nyomtatvany, amit ki kellett tolteni az irodanak, meg belogatni fejenkent 109 fontot. Azt mondtak, 1 ceg 4-5 munkanapon belul leellenorzi az adatokat, bankszamlat, stb. Kedden el is juttattuk hozzajuk a papirokat, es vartunk. Kozben azert volt para, hogy nem-e kotnek bele valamibe....
Szal ma hivtam az ugynokseget 2X, de nem sikerult a fonoknovel beszelnem. Eddig. Az elobb hivott, hogy a papirjaink rendben, de nekik meg kell a tulajjal beszelniuk, mondtam, hogy legkesobb penteken nekunk menni kell. Azt mondta, hogy megprobal minnel hamarabb intezkedni.
Remelem. Tehat keco lesz, a kepek majd jonnek. Amit net is akad........

Nincsenek megjegyzések: