2009. december 10., csütörtök

20

Ma kicsit suru nap volt. Ahogy minden csutortokon. 20 gyerek volt, kicsit tul sok. Annyira, hogy ugy eltelt a nap, hogy eszre sem vettem. Csak munka, munka, munka. De elvezem. Ez mar az, amit majd kesobb az iskolaban is kell majd csinalnom. Igy itt is sokat fogok tanulni, es majd +latjuk.
Mig otthon ugye 2 egyenrangu ovopedagogus dolgozik 1 csoporttal, itt persze csak 1 + a kisegitok.
A szobafonokom eleg szigorral tartja a gyeplot, igy ezt is el tudom lesni tole. Bar kicsit zavar is, mert igy nem igazan tudok menni a sajat fejem utan.
Az uj kollegaim nagyon kedvesek, segitokeszek. A csoportszobaban van akvarium halakkal, 2 ketrec horcsoggel. A horcsogoket altalaban a gyerekek hetvegere hazaviszik. A mult hetvegen megkerdezte a fonokom, nincs-e kedvem az 1iket hazavinni? Mondta, hogy neki van otthon. Nem is ellenkezdtem, de szoltam, hogy az ok, hogy elhozom, de mi lesz, ha hetfon reggel fel orat kellesz setalnom a hidegben, nem-e art majd neki? Erre o: Akkor hazaviszlek este es majd hetfon reggel elmegyek erted. Es lon a gyerekeknek nagy orom...
Mar reszt is vettem 1 "kepzesen", ahol karacsonyi dalokat tanultunk jelbeszeddel 1utt. Igazan ez 1 jelbeszedes oktatas, csak az unnep miatt volt a karacsonyi kitero. Megkerdeztek, akarok-e menni. Persze. Es mentem.
1enlore a vezetessel sincs gondom. Volt 1 kis problema ugyan, mivel mikor valtottam, az eves fizetesem osszeget kaptam meg. Ezt en okosan kiszamoltam. Osztottam az osszeget 12vel, utanna a havi oraszamommal es ole. Na nem. Az osszeget 52-vel kell osztanom, mivel annyi het van, majd a heti oraszamommal. Persze igy mar nem stimmelt az osszeg. Es persze kevesebb lett. Szoltam a managernek, o tovabbitott az 1ik tulajhoz. 2 nap mulva talalkoztam vele, elmondtam mi a problema, o megmutatta a helyes szamolasi modszert es mondta, ez igy van. Megkerdezte, elegedett vagyok-e vele. Mondtam nem, az elozo helyen tobbet kaptam. Azt valaszolta, o 1edul nem tud donteni, be kell mennie a kozpontba. Mar terveztem, 1 het mulva hivom, de masnap jott a manager, hogy telefonom van. Nem birtam mire gondolni, mi lehet a gond megint? Gondolom ez latszott rajtam, mert mondta, hogy a kozpontbol keresnek. A tulajholgy hivott, fizetesemelest kaptam, majd jon a hivatalos papir is. Ezert vagyok elegedett az ovival, itt tenyleg torodnek velem.
Most ugye itt a karacsony, be kellene vasarolni. De ugye csak fel szabadnapjaim vannak az oviban, ami semmire sem eleg. Igy szoltam a managernek, nem-e lehetne, hogy a mostani heten ne legyen felnapom, de a jovo heten teljeset kapjak? De, melyik napot szeretnem? Csucs.

Nincsenek megjegyzések: