2009. december 21., hétfő

Ho

Igen, kerem szepen, itt is bekoszontott a tel. Meghozza mult penteken suru havazassal. Szokasnak megfeleloen a buszok adtak fel eloszor, reggel kisetaltam a megalloba, vartam 20 percet, majd haza. 7kor sms jott a csajok sulijabol, a ho miatt a suli elmarad. En vartam, hatha hivnak az ovibol, majd en hivtam oket, mondom nincs busz, most? Hat akkor legyek szives gyalog... Hat en szives vagyok, masfel ora. Ja, persze 10 cmes horol beszelunk. Az oviban 8an voltunk 4 gyerekre, logtam egesz nap, ja, roviditett nap volt, 3kor tipliztunk. Hetvegen is esett, ma ujra seta. Delutan elkezdett szakadni a ho, nemreg kaptam 1 smst, holnap hoszunet az oviban. Ami jo is lenne, csak ahogy hallottam, ezt nem fizetik. De majd kiderul. Kepek. Ja, meg fenykepeztem az oviban is, meg a regiben is, azok a fenykepalbumban.


Havas taj angol modra.


Nincsenek megjegyzések: