2009. december 1., kedd

Tel

A december elseje bizony kemeny faggyal erkezett, ami szerintem szokatlan itt. Legalabb is Londonban az lett volna. Reggel, mikor mentem dolgozni, minden kocsi zuzmaras volt. A tocsak be voltak fagyva, a foldon zuzmara. A huvos egesz nap megmaradt, az oviban, mikor kimentunk az udvarra fel 12kor, az arnyekos helyeken a zuzmara meg mindig ott volt, sott 1 nagyobb tocsa feltort jeget megneztem es nagy meglepedesemre fel centi vastag jeg volt. Hat erre nem szamitottam volna. Szoval itt is vannak hidegek.
A munkahelyemen mindenki tok jofej, segitenek, amiben tudnak.
Megjott a vizszamlank, ugye itt sincs vizorank, igy fel evre 120 fontot kernek. Szerintem turheto, bar a nevemet elirtak, igy csak hivni kellesz oket.
A mult het az oviban Skocia jegyeben tellt, ma mar karacsonyfa oltoztetes volt, a heti, sott a havi program a karacsony. Elkezdtek mar tanulni az unnepi musort, ma mikulast meg hoembert szineztek.

Nincsenek megjegyzések: