2008. február 4., hétfő

Irodahaz

Tegnap este sikerult elkerulnom 1 olyan helyre, amit talan meg dijaznak es maradnak tovabb a cegnel. Nem borzolom a kedelyeket, 1 irodahazban voltam. A tarsam 1 fekete pasi volt, aki a 12 orabol legalabb 5-ot eltelefonalt. Mondjuk rendes tole, hogy a sajat telojat hasznalta, nem a ceget.
A munkaido este 8tol reggel 8ig tartott. Volt 1 bazi nagy plazmatv is, de a kollegam 1 olyan csatit nezett, ahol a szereplok csak feketek voltak, egy sorozat reszei mentek 1mas utan es kb. olyan erdekes volt, mint az atlagos latin szappanoperak. Mondjuk ez nem tartotta vissza a hangos velemeny nyilvanitasoktol. En + alig birtam ki, hogy ne rohogjek...
A melo semmibol sem allt. Elmeletileg korbe kellett volna mennie patrolozni, de ha 2X volt...
Viszont minden 2ik oraban be kellett jelentkezni a ceghez, hogy nem alszunk-e. Mivel en nappal sokat aludtam, mondta a srac, hogy menjek enni + aludni, de csak az eves jott ossze, az alvas nem. Az ejszakat netezessel toltottem. Sajna a levelezo es a blogozo oldalakat nem tudtam +nyitni, ugyhogy az ejszakai blog elmaradt...
Reggel 6.30 korul kezdtek jonni az emberek. 7kor az 1ik lift beszart, jottek, hogy hivjam a szereloket. En? TE. Es hol a szam? Ott valahol. Na jo, ezt hagyuk..... Kozben csorgott a telo, kapcsoljam xyt. Na ki az, + mi a melleke, + hogy kell kezelni a telot? Kicsit szervezetlen a munkarend. Lehet hogy 7kor kellene kezdenie a recepciosnak??????
Szal az ugy volt, hogy ma 13tol dolgozom. Mar elore kezdtem keszulni, hogy cseppet kileszek. Mivel 9-re ertem haza es 12kor el kell indulni. Aztan jott a telo, hogy ma megsem kell mennem. Sajna. Hany oram lesz igy februarban??????
Kihasznalva a szabad napot, (14 korul keltem) elmentunk baratommal South Ruislipbe.
2 megallo a centrallal, van ott nehany nagy bevasarlokozpont. Argos, Curry, Sainsbury's...
Vettem is a nagylanyomnak 1 aranyfulbevalot, amit mar elotte kinezett a neten.

Nincsenek megjegyzések: