2009. június 18., csütörtök

Allas

Kicsit kezdem mar unni, hogy 6 fontert "dolgozom". Jobb lenne tobbert, mert igy koszonheto a kiesett masfel honapnak, mikoris nem meloztam, kemenyen be kell osztani a penzt. Tegnap kicsit kinyilt a szemem az ovival kapcsolatban. Ugyanis mikor jottem el, megjelent a 3ik legfontosabb ember az oviban. Ekkor a tobbiek elkezdtek mondani, hogy minek jott, alig van gyerek, meg 4en vannak, meg stb. Es akkor kiderult minden: Azert jott, mert ha en elmegyek, akkor nem marad senki, akinek NVQ3as szintje lenne gyereknevelesbol, az pedig szabalyellenes. Hat koszi. Szoval akkor 6 fontert en vagyok a szoba 1ik "mukodtetoje". Koszi....
Tegnap jott 1 allasajanlat, meg nem valaszoltam ra, gondolkozom rajta. Nursery nurse-t keresnek Londonban, egesz pontosan ott, ahol laktam, Willesdenben 1 iskolaba. A melo fix, juliustol decemberig tart, a penz £55-£70 naponta a tapasztalattol fuggoen. Nem hangzik rosszul, foleg mivel iskolai melo. Meg mert fix, nem kellene azon izgulni, hogy masnap kell-e menni dolgozni, mint az ugynoksegeknel. Ma meg gondolkozom rajta, majd meglatom....

Nincsenek megjegyzések: