2009. június 9., kedd

Huvos

Bekoszontott a tel. Azert ha az nem is, akkor is atom hideg van. Ejjelente 8 fok, nappal 12-13.
Le is raktam a bicajt, a heten buszozas van. Tegnap reggel (10kor kezdtem) beestem a csoportszobaba, alighogy leultem, az 1ik kollegano megszolalt: Te ma 1 masik szobaban vagy delelott. Ja, semmi gond. Mentem. Ott a gyerekek 3-4 ev kozottiek. Beszelnek. Tudjak a nevuket, a szineket, a formakat, a szamokat. Nagyon kiraly volt ott, sokkal gyorsabban ment az ido, nem beszelve arrol, hogy veluk lehetett is foglalkozni...
Delutan szembesultem a tennyel, az elore beharangozott szuloi este aznap volt. Mondjuk, ha nem felejtem el, lehet hogy megborotvalkoztam volna... Na, mind1. Szoval este 6tol 7ig munkaidon kivul szabadidoben mindenki ott volt. Meg a szulok. Meg 1-2 gyerek is elokerult...
Itt ugy nez ki, hogy minden gyereknek van 1 "megbizott neveloje", aki figyeli a fejlodoeset es ezt 1 fuzetben rogziti (sok fenykeppel.). Ezt a fuzetet a gyerek viszi alltalanos suliba magaval, igy a tanar betekintes nyer a gyerek fejlodesebe. Ezt az EYFS alapjan vezetik. Szoval itt ezt kell tudni az ovopednek. Mondjuk itt minden nap du., mikor a szulo a gyerekert jon, kap 1 lapot, amin rajta van, mit evett a gyerek, mennyit evett a gyerek, mirok volt peluscsere, mi volt benne, mikor aludt,stb. Persze ezt szoban is megkapja. Igen, itt kemenyen fizetosek az ovik, megy a harc a gyerekekert...
Szoval a nevelok leultek a szulokkel fuzetet nezni meg dumalni, addig mi, akik gyerek nelkul vagyunk, mosolyogtunk. Meg udvarra mentunk. Mikor vege lett, fononom hazahozott. Mondta, hogy mennyire dicsertek a szulok, hogy mennyire szeretnek a gyerekek, milyen jol banok veluk, stb. Mondtam neki, ezt en tudtam. (Tenyleg nem vok nagykepu, profi vok.)
DE ettol meg mindig 6£ oraberert dolgozom a csecsemo csoportban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 dolog van, amiert meg ebben az oviban vok. Az elso a nyari szunet, amikor is nincs iskola, tehat felesleges lenne addig 1 ugynokseghez atmenni. A masik az, hogy minden kerelmemet igy adtam be, es igy asszem szeptemberig marad ez.

Nincsenek megjegyzések: