2009. június 22., hétfő

Ugyintezes

A mai napra sok mindent probaltam bezsufolni, es ez-az sikerult is.
Kezdjuk az elejen. Az iskola. Eddig meg nem igazan sikerult a gyerekeimnek iskolat keritenem. A kisebbik szeptembertol 2.os lesz, na neki mindenhol volt hely, de a nagyobbik, aki 6.os lesz, vele gondba voltam. Sehol sem talaltam neki helyet. Eredetileg ugy kepzeltuk, hogy jarjanak 1 suliba. Kesobb ez arra modosult nalam, hogy a kisebbik megicsak 5 evet jar majd 1 helyre, igy ha kulon sikerul, kulon sikerul. Ma ujra belevagtam, es a kozelben levo jo iskolaban legalabb a kisebbik lanyomat beirattam. Jovo heten kedden reggel van talalkozom az igazgatoval, aki megmutatja az iskolat, elmondja a tudnivalokat, stb. Utanna meg 2 kozeli sulit bejartam, de semmi siker. Ezutan haza, ra a netre, telo elo es indult a sulikereses. Sikerult is 1et talani, ahol mindkettonek van hely. Oda julius 7.en, kozosen megyunk.
Masodik feladat: council flat. Mivel kicsit sokan leszunk eloszor ebben a kecoban es most inkabb nem akarok kifizetni kb. £2000,- 1 uj alberletre, igy beadtam igenyunket 1 lakasra. Kivancsian varom az eredmenyt...
Harmadik feladat. Csaladi potlek. Itt a feladat a csaladi potlek igenylo papir beszerzese lenne, de mivel mindig foglalt a megadott szam, ezert ez meg nincs meg. Bar netrol kinyomtathato, de 13 oldal, sporolok...
Negyedik. Mivel mar 1 honapja beadtam a kerelmemet, hogy az adotulfizetesem ugyan adjak mar vissza, ezert ugy gondoltam, ideje megtudni, hol is tart az ugyintezes. Masodszorra sikerult oket elerni, a valasz: a rendszerunk nem mukodik, semmit sem tudok mondani, probalja ujra 2 het mulva. Na koszi.
Kozben mar sem netunk sem vezetekes telonk nincs otthon, igy neha mobilon hivom dragam, meg is latszik, £10 4 nap alatt megy le a skyperol...

Nincsenek megjegyzések: