2009. június 16., kedd

Fozes

Erdekes dolgokat produkal az elet. Mig otthon voltam, 1x sem foztem semmi magyaros kajat, azt mindig Reni fozte. En a nemzetkozi konyhat probalgattam. Miota itt vannak az edenyek, es jobban belemerultem a fozocskebe, viszont azt veszem eszre, hogy egyfolytaban magyaros kajakon jar az eszem. Akkor ez most honvagy vagy csak honkajavagy? Mar foztem csulkos bablevest, rakott kaposztat es akkor ne essen szo az elso igazi huslevesrol. Viszont amire rajottem, a magyar kajak elkeszitese nagyon idoigenyes...
Tegnap eltoltottem par orat a legnagyobbakkal, ertsd 4 ev koruli gyerekek. A furcsa hogy meg sok pelenkas kozuluk. Ugye otthon 3 evtol van ovi, de aki pelenkas az nem mehet oviba... Itt meg....
Reggel a szokasos huvos volt, az jutott eszembe, amit olvastam valahol. 1 kulfoldi mondta, hogy miert is szereti Angliat: azert, mert egesz evben ugyanazt a ruhat hordhatom. Sajna igaza van, a nyar nem az otthoni forro, de a tel sem az otthoni hideg. Delutan aztan meleg lett, a szomszed meg is mosta a kocsijat, mar akkor sejtettem, mi lesz ebbol. Esett is, mintha dezsabol. De ma reggelrre ujra jo ido. Ra is ulok a bicajra nemsoka, remelem meg nem loptak el, mert azt sem tom, mikor hasznaltam utoljara....

Nincsenek megjegyzések: