2008. december 9., kedd

Bank

Ma voltam bent az HSBCnel, ultem kb. fel orat majd megszuntettem a naluk levo bankszamlalmat.
Az 1ik baratom azt mondta, hogy a credit historyba minusznak szamit ha van 1 alap bankszamlad, amit nem hasznalsz. Mivel o ezt 1 bankban hallotta, biztos, ami biztos....
Ide is adtak a majd 1 eve rajta hegyelo 8 fontomat :)))))))))))))))).
Ja, 1 haveremnek szinten ilyen szamlaja volt, osszeszedett 3.000 fontot es le akarta venni. Mondtak neki ok, 200 font a napi limit. De o szemelyesen bemegy a bankba.... Ok 200 font a napi limit...... Nesze neked HSBC. A vilag bankja......
Amig ultem, 1 csaj ult mellettem, aki folyoszamlat akart nyitni. Kezdodtek a gondok neki is, hogy lakcimigazolas... Mondtam neki, menjen a Lloydshoz, jobban jar....
Szal a szombati kis bevasarlo musoron az ujsagok szerint 1.5 millio ember vett reszt, es elkoltottek 100 millio fontot. Ennyi..

Nincsenek megjegyzések: