2008. december 4., csütörtök

Ejszakai para, mai gyomulcs

Erdekes cim, de nohat...
Szal a keddi estemet is a bevasarlokozpontban toltottem. Ahogy 10 korul setalgattam korbe, nezegettem a ruhakat, 1 tolem 3 meterre levo kozeledo alakot pillantottam meg. Vazzeg a szivem 2 akkorat dobbant, hogy azt hittem kiugrik a helyerol. Na es ki volt az? Persze, en, az 1ik tukorben lattam magam. Ezutan rohogtem is, hogy eleg gyalazatos modja az ongyilkossagnak az, hogy halara ijesztem sajat magam.(Nem mintha az akarnek lenni!)
Az angol beteg...(Nem is angol, nem is beteg, de jo cim volt....)
Errol az jutott eszembe, hogy anno az 1ik ismerosom mondta, hogy van 1 havere, aki or es fel a sotetben. Ezen jokat rohogtunk...
Sajna szerda szabad lett, igy tudtam, hogy csutortok mar az allas jegyeben fog tellni.
Ja, Camden Town.
Disney meg mindig hodit...

Ok, tudom, ez nem disney. Dehat akkor is ide illik. sztem.
A mai bejegyzes masodik resze mar 2 otthon nem igazan ismert kajarol fog szolni.
Az elso a humusz. Mikor eloszor kerdeztek meg meg anno boldogult sainsburys kormoban, hat...
(lat.) a. m. televény, a talajnak azon barna v. fekete szinü alkatrésze, mely korhadásba átment szerves, azaz növényi és állati anyagokból keletkezik s melynek összetétele a felbontó szerves anyag minősége s a korhadás foka szerint nagyon eltérő.
Szal ha nem is pont szo szerint ez, de valami hasonlo jutott eszembe. Ezzel azert az igazsagtol elegge messze jartam.

A helyes megfejtes:A humusz az egyik legrégebbi arab étel, még ma is a közép-keleti konyhák egyik alapétele. Lehet előétel, mártogatós, szendvicstöltelék. Továbbá nagyon egészséges, magas C-vitamin, vas és rost tartalma végett ajánlott a rendszeres fogyasztása..
Amugy tenyleg jo, szeretem en is. Lehet kapni kulonbozo modon izesitett valtozatait. Ha otthon szeretnel kesziteni, itt a recept.

A masodik 1 gyumolcs, a Dragon fruit. Azaz sarkany gyumolcs. Azaz pitaya.

Egy nagyon jo cikket talaltam rola itt.
Engem momentan a kiwire nem emlekeztetett. Inkabb olyan semleges, semilyen ize van....
1 szer meg lehet enni, de tobbszor biztos nem veszek.

Nincsenek megjegyzések: