2008. december 14., vasárnap

Otthon....

En nem tom. Lehet bennem van a hiba. Ma sokat gondolkodtam szulohazamrol, mivel Vladoval beszeltem, es o emlitette, hogy naluk (o Szlovak) mar 2009-tol euro lesz.
Errol az jutott az eszembe, hogy anno, a rendszervaltasnal mindenki arrol beszelt, hogy M.o.nak milyen elonye van a kornyekbeli orszagokkal szemben. En nem tudom, de hol van most az az elony?
Megprobaltam a neten rakeresni az allamadossagra, valami tablazat erdekelt volna igazan, vagy valami mas orszagokkal osszehasonlito adat, de nem is igazan talaltam, meg mar 1 kicsit faradt is vagyok.
En, a laikus arra emlekszem, amikor a magyarok lengyelbe jartak vasarolni, mert nekunk olcso volt. Meg arra, hogy szazezres cimletu penzuk volt. Es tessek, hol vannak most?
Meg arra, amikor a magyarok szlovakiaba jartak vasarolni, mert olcso volt. Es ok most?
En nem ertem... Es ez elszomorit. Emiatt kellett eljonnom, es emiatt jon meg el sok ember...
Mostansag sokat hallgatok Hofit. Dobbenetes, hogy milyen igaza volt. Sajnos, meg mindig aktualis. O a maga modjan probalta az orszagot gatyaba razni.. Nem sikerult...

Nincsenek megjegyzések: