2008. december 2., kedd

Megint

Persze megint elvalatam 1 londonon kivuli melot. Mondjuk ez kozelebb volt, mint az elozo.
Kozben kiderult, hogy megiscsak londonban voltam, csak kicsit messze, meg vonattal kellett menni. A hely neve: Kingston.
Amiert itt voltam. Mikor megerkeztem, kerdeztem, festes? Nem, nem mukodik a rollo. Hat igy zartak be a boltot... Ugy nez ki, en olcsobb vagyok, mint a javitok...
Erre kellett figyelni, meg volt meg 1 also szint is.
De mivel az egesz bolt 1 bevesarlokozpontban volt, amit 11kor zartak, igy nem volt nehez dolgom...
A neve: Bentalls.
Eleg jol nezett ki a karacsonyi dekoracio..
Ezek utan jott a meglepi, ugyanis ejfelkor oltottak a villanyt. Mindket telom lemeruloben volt, ugyhogy volt nagy orom-boldogsag... Reggel 6kor jott vissza a feny. Ezt onnan tudom, hogy felebredtem ra.
Ezt mar csak reggel, vilagosban vettem eszre.

Nehany kep a varosrol. Ahogy az ingatlanarakat neztem, nem olcsobb, mint ahol en most vok.
Nem a MAVal utaztam.
Mikor visszaerkeztem a Viktoriara, kimentem az 52es buszhoz, ez a kep fogadott. Az emberek libasorban allva vartak a buszt, majd szepen felszalltak. Ennyi.
Utoirat: a csaladdal is megosztottam a multkori linket, ahol ugye minden angolul van.
Tessek itt 1 magyar, de itt inkabb mesek vannak:
http://www.videoplayer.hu/

2 megjegyzés:

Unknown írta...

hirtelen azt hittem már Jamaicában is vállalsz melót

Gyurmo írta...

igyexem!