2009. április 23., csütörtök

Gyomulcs-zselle

Ma az uzsonna paradicsomos bab majd gyumolcs-zselle volt gyumolcsdarabokkal. A gyumolcs-zselletol ugy lett elegem, hogy nem is ettem belole... A megfejtes: mindenkinek megvan napi szinten, mit kell csinalnia. Nekem ma az uzsonna utani takaritas jutott. Hat gondolom el tudjatok kepzelni, mekkora volt a kupi. Csak 1 oraig tartott mig rendet raktam. Nem baj, eltelt ez is.
A biciklizes meg mindig jo, es azt veszem eszre, hogy naprol napra tobbet birok. Lehet, hogy egyszer mar tenyleg eleg lesz fel ora is oda?? Jo lenne....
Es persze a lenyeg megint kesobb jutott eszembe. Hazafele csak sikerult mar eltalalnom a helyes utat, igy 55 perc es itthon voltam. Lassan kezdem megszokni az itteni kozuti kozlekedest, ertem ezalatt hogy mar tudom, melyik savba kell fordulnom, merre kell elsobbseget adnom, stb. Ez majd biztosan jol fog jonni, ha vegre majd lesz kocsi(nk)m. Nem tom, arrol szoltam-e, hogy gondolkoztam 1 kismotorban is, de olyan errefele nemigen van, vagy ha talasz, aranyarban. Hasznaltan lattam 700ert, 500 mar kocsit veszel...

Nincsenek megjegyzések: