2009. április 16., csütörtök

Ovi

Igen, szoval hetfon kezdtem, amikor is ugye husvet volt, tehat nem dolgoztam, de mivel akkor kezdtem, fizetik. Erted?! Nem mint otthon, meg nem azt mondjak, gyere es kezdj kedden, hogy ne kelljen kifizetni azt az 1 napot, nem. Kezdek hetfotol... Ennek utanna is jartam, 8 ilyen bank holiday van itt angliaban, ezek azok, mikor is a jobb munkahelyel rendelkezo emberek nem dolgoznak, de fizetik nekik a napot,ebbol 2 majusban, amikor is 2 db 3 napos es 2 db 2 napos hetvegem lesz. Csak birjam magam elfoglalni...A 8bol 2 karacsony, de akkor 1 hetig otthon leszek, amit persze fizetnek.
Kedden a kicsiknel voltam, itt 6 honapostol masfel eves korig vannak a gyerekek. Szoval inkabb bolcsi, de hat ez van. Ugy nez ki, itt leszek allandora... Az elso nap 1 kissrac kinezett maganak, es eleg sok idot toltott az olemben, ami nem is lenne igazan gond, ha eppen nem jonne a foga es nem termelne kozben 30 liter nyalat percenket, amit mind ramfolyatott. Azt elsore levettem, hogy abban a nadragban masnap mar nem johetek. Kerdeztem kolleganomet, o hogy csinalja? Minden nap mossa. Kis gondolkodas utan hazafele vettem meg ket ugyanolyan nadragot, igy csak 3 naponta kellesz mosnom. Ja, a heten kibirta 2 nadag! Kozben megjott a bicajom is, de sajna csak szombaton probalom ki 1 turakor kereten belul. Addig busz + seta.
Szerdan egybol el is neztem a beosztasom, es 8.30 helyett mar 8kor kezdtem. Szoltak hogy nem korai-e 1 kicsit? Mondtam, hogy most mar mind1. Aztan mondtak, hogy akkor 4kor huzzak haza. 4.30 helyett. Mert rendesek. Ja, el ne felejtsem, a napi 8 orambol 1 ora ebedido. De, ez az ovi! Minden dolgozo maganak visz enni! Felhaborito! Ujra fozocskeznem kell, pedig azt hittem, +uszom.
Csutortok, azaz ma. Reggel 8.30 tol 1.5-2 eves koru csoport. Ez mar jobb volt, de du ujra kiscsoport. En nem tom, de a kissrac kifejlesztett valami osztont, mert lehajtott fejjel negykezlab a szoba legtavolabbi sarkabol is csont nelkul megtatal es lenyalaz. Remelem hamar kint lesznek a fogai. Holnap csak 9re megyek, de 5ig leszek.
Kozben baratom delutanos muszakokat tol, igy kb. heti 1x talalkozunk is. Eddig Londonban 1 szobat bereltem, de olyan volt mintha 1edul laktam volna, most ez van megint, csak 1 lakassal...

Nincsenek megjegyzések: