2009. április 18., szombat

Szombati gondolatok...

A mai napom is suru lett, es eszembe jutott 1-2 dolog is, amit gondoltam megosztok veletek.
Eloszor is a kisgyerekkel ide keszulok figyelmet szeretnem felhivni 1 aprosagra. Kisgyerek alatt 5 ev alatti gyereket ertek, mivel itt 5 eves kortol kezdodik az iskola. Szoval a csemetet ovodaba kell adni, ami viszont eleg nagy ervagas a frissen erkezetteknek. Az ovi ara kb. £50 / nap. Az ugye 1 honapra cikra £1.000 ami hatalmas osszeg sztem. Ezen nem art az erintetteknek elgondolkozni...
A masik tema, amit otthoni ismerosoktol sokat hallok, az itteni idegengyulolet. Itt igazan en meg nem talalkoztam ilyesmivel, lehet, hogy szerencses vagyok? Bar azt is hallottam, hogy otthon majd minden napra jut 1 ilyen hir, sott mar szuleim is kerdeztek, mi ujsag e teren, de semmi...
Sott, 1 olyan helyen, ahol a lakossag legalabb 98%a angol munkat talatam, felvettek, alkalmaznak.
Sott, amint az 1ik nap hallottam, a fonokasszony erdeklodo szulokkel jarta korbe az ovit- mivel a csemete meg 1.5 ev alatti, igy a mi termunkben toltottek a legtobb idot- es mondta nekik, hogy o(marmint en) Gyula, es o kepzett ovopedagogus, Magyarorszagon vegzett. Gondolom nem elrettentetni akarta a szuloket ezzel.
A masik szamomra kicsit szomoru tema. Ugye megvan a biciklim, amivel dolgozni szandekszom jarni, ma ugy dontottem, beugrok a kozpontba venni 1-2 dolgot. Hat az igaz, hogy a lefele utat elveztem ,mivel vegig gurulni kell, viszont fefele jocskan toltam a bicajt. Tiszta gaz. Remelem azert 1 ora alatt csak aterek dolgozni.... Marmint ha el birok tekerni addig... Hat igen, ugy nez ki, az itt toltott kis ido alatt cseppet ellustultam. De majd a biciklizes helyretesz....
Azert 1 kanyart 1 rendorauto elott csak sikerult ugy bevennem, hogy rosz savba erkeztem. De mivel mindenki szemben allt, hamar rajottem, mi a hiba...

Nincsenek megjegyzések: