2009. április 10., péntek

Jo munkasember...

Igen, eljott ez is. Vegre en is jo munkasember vagyok.
Bar az ugynoksegen keresztul meg most sem kaptam tobb munkat (husveti szunet van, nem tudunk munkat adni...). Ekkor mar azon gondolkoztam, hogy beadom a kerelmemet a munkakereso segelyre. Mar minden elottem volt, epp a netet bongesztem infokat keresve, mikor is jott 1 telefonhivas. Berkhempstead-bol hivtak, lenne foallasu hely, erdekel-e. Persze. Akkor szerdan menjek at. Bementem, beszeltunk, minden ok, csutortokon probanap es hetfon kezdeni kell. Amugy igy nem igazan ertem, minek is a probanap.... Mind1. Elmentem, ideadtak, miket kell kitoltenem. A probanap ok vol, elveztem. Sajan a foallas is a kiscsoportban van, ami inkabb bolcsi, de most ez van, kesobb hatha jobb lesz. Mara, azaz pentekre sok elinteznivalom lett volna, de asztan szoltak, hogy husvet van, vegyek vissza kicsit. Azert 1 biciklit csak vettem, ugy fogok munkaba jarni. Persze neten keresztul :).

Nincsenek megjegyzések: