2009. április 21., kedd

Hosszu nap

Ma volt az elso 10-6igos muszakom, ami ugyan csak 8 ora, de most ez hosszabbnak tunt.
Delutanra szep napos ido lett, es ennek megfeleloen a minicsoport megrohanta az udvart. De, ami elotte volt... Szoval naptejes tubusok, flakonok elo(mert ugye minden gyereknek van sajat) es bekenni minden gyereket. Hat alig birtam a rohogest visszatartani a sok naptejes gyerek lattan...
Ma is hoztak vittek, de ma este 6-7ig volt 1 ovigyulles a dolgozoknak. Itt ugye felmerult 1smas, amit esetleg megemlitenek, az az, hogy valtozik itt kint az erkolcsi (CRB). Eddig ugy volt, mint otthon, hogy kiadtak 1et, ami 1 bizonyos idore volt ervenyes. Hat most mar majd kiadnak 1et, ami 1 eletre szol. Igy kicsit a dija is nott, az eddigi semmirol 68£ra asszem. Viszont meg kell csinaltatni, persze sajat penzen, mert ha nincs, nincs melo. Ok, meg 5 ev van az atallasra.
Kozben sztem a kezdo pedagogusok hibajaba estem. 2 gyerek kituntetett figyelemben reszesitett, amit en is viszonoztam, magyarul sokat foglalkoztam veluk. Na erre szolt a szobafonok, hogy nem kene, mivel igy allandoan rajtam fognak logni, es itt nem az a cel, meg arra a maradek 15 gyerekre is kene neha figyelni. Igaza van, onnantol ugy tettem, lett is nagy siras,rivas.

Nincsenek megjegyzések: