2007. december 8., szombat

KUT

Az uj melohelyem, ahol 2 teljes muszakot toltam (igaz ott 11 ora volt 1 muszak), egy benzinkuttal 1benott Sainsbury volt. A fonok kapasbol +mondta, hogy neki az a legnagyobb baja, hogy sokan tankolas utan elfelejtenek fizetni, es olajra lepnek. Szal aljak kint, es nezzem ki lep le.
Az elejen meg kicsit szokatlan volt a tomeny kipufogogaz, de mar tok olmot kopni :))).
Vegul is mindent meg lehet szokni... Es nem is volt olyan rossz kint allni. Neztem a kocsikat, a benazokat(sok ilyen volt, rohogtem agyon magam..) es tellt az idom.
Mar az allas sem olyan nagy kin. Most mar az unalom ol meg, csak hogy teljes legyen az elet....
Ma csak 3-ra megyek dolgozni, tejesen olyan, mintha szabadnapom lenne.. Mert az mar 10 napja nem volt, es napi 9-11 orat tolok. Nem baj szokni kell. A penz meg meg jobban kell :))))).
Miota melozok, meg ejfel elott nem kerultem agyba. 1X mar kiprobalnam, milyen az, biztos furcsa lenne . Napi 3 orat utazok, lassan mar minden metrovonalon utaztam. Tegnap kelet Londonban voltam, mert az kozel van.
Megkaptam az elso fizumat, 2 napra (18 orara) 108 £. Ez a jo hir!!! A rossz az az, hogy ezt mind levettek alberleti dijra, sott meg maradt 52 £ tartozasom a honaprol ;((((((((.
De jo, hogy elofizeteses telefont akartam.... Nem baj, majd jovo honapban.
Utazasra eleg sokat kell koltenem, 4.5£/nap. Ez nem lenne sok, ha mar fizetesbol elnek, de igy, hogy meg az otthonrol hozott penzt kell beosztogatni, igy necces.
Ujra boltokban nyomom, ossze-vissza mindenhol.
Mara igertek az elmaradt ruhaimat. Mivel amikor a cegnel voltunk(bar elotte 2X vettek le meretet) nem igazan voltak jok ram a ruhak... Az ingeknek nem lehetett begombolni a nyakat, pedig nincs 1 bivaly nyakam(Esetleg 1 borsodi :)))))))))))), a nadrag a combom kozepeig jott fol, pedig nincs 1 bivaly combom(Esetleg 1 borsodi :)))))))))))), a cipo szoritott. Viszont a pulover es a zako jo volt! A nyakkendo pedig tokeletes!!!!!!!!!!!!
Mivel mar mennem kellett munkaba, Graham mondtak, hogy gyorsan adjanak ram ruhat!!!!
Nem voltam meztelen, csak ceges goncbe akartak latni. Kaptam 1 42es nadragot, ugy le tudom venni, hogy ki sem kell gombolni. Meg 18" inget is 2ot, igy ha meg 10 centit dagad a nyakam, akkor is lesz jo ingem... A cipo meg nem fontos, az volt a labomon....
Szal tegnap reklamaltam, hogy jo lenne mar az az 5 ing, 2 nadrag, 1 cipo. Mara igertek! Remelem ugy lesz!
Kepeket szeretnek felrakni, de a telefon projekt eltolodasa miatt az is tolodik.
Ennyit mara, asszem ez igy is eleg testes bejegyzes lett.

Nincsenek megjegyzések: