2007. december 22., szombat

London

Szeretem Londont. Erre jottem ra... Tegnap, ahol dolgoztam, 1 50es fekete no az 1ik penztarban mindenkit szivemnek, dragamnak, stbnek szollitott. Es persze kellemes unnepeket kivant mindenkinek.. Nagyon jopofa volt, latszott rajta, hogy jol erzi magat, es a vasarlok vettek a lapot, jopofiztak vele. A metron este ejfel korul 1 50es pasi kisse illuminaltan 1 sodokus WCpapir tekercset tekert le, mondvan, ne unatkozzanank az emberek, fejtsenek rejtvenyt. Na, ezen en is jot mosolyogtam. Amugy a pasi vmi hivatalnokfele volt es gondolom ceges bulirol ment hazafele a nejevel.
Itt nem sok emberen latszik, hogy agyonizguljak magukat a penz miatt.... Mondjuk azert, mert nem is. Mindenki derus, mosolyog. Az ember azt erzi, hogy az elet szep. Mondjuk vannak arnyoldalai is a nagyvarosnak. Pl. a bunozes. Nem mintha tortent volna velem barmi is, (meg a hideg boltok miatt ugy jarok, hogy van rajtam 1 polo,1garbo,1ing,1pulcsi,1kabat igy meg betakarom teljes londont, akkora szeles vok:))))))) de pl. a multkor a Marble Arch megallonal levo boltban voltam, es a jardan valakit leszurtak vagy lelottek nemtom, de 10 percig ott eleszgettek ujja, majd elvitte a mento es 1 korrekt kis vertocsa maradt a helyen, amit gyorsan felmostak... Ebbe az volt a jo, hogy a rendorok a nezelodoket elzavartak, en meg maradhattam 1enruhaban. Kicsit kivetelezes.... Amugy meg ha dolgozom es bejon a boltba 1 rendor vagy biztonsagi or, azert koszonunk 1masnak ismeretlenul is. Kollegalitas.
Ma jottem ra, hogy a metromegallok -legalabb is itt a belvarosban - 1altalan nincsennek messze 1mastol. Gyalog kb. 10 perc seta 3 megallo. Gyorsabb mint a metro :)))))))))))).
Ma a cegem elkuldte levelbe a beosztasomat elore kb. 8-9 napra. Rendesek.....
Eddig 1X fogtam tolvajt a boltban, de pont ott volt 1 civil rendor, aki elhajtotta a fickot, gondolom nem akart jegyzokonyvet irni..... Hat igy jartam....
Itt nagy a karacsonyi felhajtas, mindenki 1000el keszul a festiv season-re.
31-en tuzijatek a London Eyenel, remelem a kozelben fogok dolgozni....
Tegnap este 9kor otthon voltam ,tok furi volt ma felkelni reggel, volt idom mindenre, hihetetlen. Ma nem is erek haza hajnal 1 elott...
Asszem ennyi volt a gigalevel mindenrol.
Ja, beszeljunk a penzrol is 1 csoppet. Tehat most 6£/oradijban vagyok, ami nem olyan sok, de legalabb keves. Ez 3 honap mulva majd tobb lesz. Reszletesebben majd akkor.
Napi 9 orat dolgozom, ez nem olyan rosz. Decemberben ugy nez ki, hogy 2 pihenonapom lesz.De az ado miatt meg nem tom, mennyit kapok januarban, erre -igerem- visszaterek.
A megelhetes: a szallast nagyon dragan adja az EHRS, dehat belolunk elnek a dragak.
A kozlekedesre durvan havi 150£ megy el. Ez eleg sok, de muszaly...
Az arakrol roviden annyit, hogy van ami olcsobb, van ami dragabb mint otthon.
Majd errol is irok maskor, mikor nalam van 1-2 blokk es pontos arakat tudok mondani.
Most mar tenyleg vege.
Es persze csok a csaladnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Boldog Karácsonyt Öreg! Én nyomom a nappalt :)

Unknown írta...

most meg Balázzsal a szilvesztert :) B.U.É.K.