2007. december 4., kedd

Security

Szal, aki ezt akarja csinalni, jo ha van elokepztessege, vagy gyorsan kezdjen el napi 7-9 orat allni, hogy szokja!
Bar tobb dolog miatt is lehet ezzel problemam:
1, Oreg vok. 5unk kozul a masodik legoregebb. (Bar tuti nem ez a gond.)
2, A 11 ev ulomunka utan szokni kell az alot. (Sztem ebben mar van valami.)
3, Kover diszno vok.(Koszi hugica!Szal nem is tom igazan...)
Mind1 ez van, ezt kell szeretni!
Hat itt naponta valtoznak a dolgok, vissza kellett olvasni a blogom, mit is irtam eddig.
A magyar kollegaval teljes 2 muszakot toltunk 1utt, a kovetekzo nap 1 otvenes fekete ficko jott, akinek az volt az elso napja a cegnel. Tessek, arra tanitsam be, amit meg en sem tok. Szal csak gyakorlom neha az angolt. A negyedik napon (Vasarnap) 1 szlovak pasival dolgoztam, vele angolul ertekeztunk. Ha nagyon nem ment, jott a magyar, mivel azt is beszelte...
Naprol napra konnyebb volt vegigallni a 9 orat. Ennek orultem a legjobban.
Aztan jott a hivas, hetfotol 5 nap store detectiv. Ne ez olyan civil ruhas beepitett biztonsagi or!
7-16-ig. Orultem, nem kell inget mosni, borotvalkozni, stb.
A tarsam 1 EDI nevu fekete ficko lett, aki full benszulott modjara szamomra teljesen erthetetlen angolt beszelt. Addigra mar beszeltem legalabb 5-6 feketevel, mindent ertettem, ok is ertettek.
Erre jott ez a ficko. Amugy rendes volt, meg minden, de beszelni nem tudtunk sokat. Valahogy a tobbi fekete is vele beszelt tobbet, nem velem :0. Amikor mar mutogatta, hogy akarok e enni, azt gondoltam, mindjart megmondom neki, hogy en beszelek angolul, meg ertem is, TANULJON MEG O IS!!!!!!!!!! Tok lazzzzzzzzzzzza jarasa volt, meg minden. Mint a filmekben oreg!
Ma du. hivtak, uj helyre kell mennem. London masik vegere! Mert az kozel van....
Ennyit a hetes szupermelorol...

Nincsenek megjegyzések: