2007. december 1., szombat

MELO

Vegre dogozom!!!
A HOLBORN megallo meletti Sainsbury-ben vok biztonsagi or.
A velunk levo szlovak srac (Koszi Vlade) kicsitt megsurgette a nagykovetseg segitsegevel a munkaltatot, o mar aznap, mi pedig masnap munkaba alltunk(Kiveve Balint, o kesett 2 napot :)).
Szal, ha kelet Londonban laknek, akkor kozelebb lenne a melo, mint igy, de legalabb mar van.
Most 13.30-22.30-ig nyomom, kb. 1-1,5 oras utazas oda+ ugyanannyi vissza.
Ez megy csutortoktol. Ott lettem volna egeszen jovo het kozepeig, de tegnap jott 1 hivas,
hetfotol civil aruhazi detektiv vagyok teljesen mashol, pentekig. Addig ugyen nem nagyon leszek szabad, mondjuk nem is akarok, penzt akarok keresni!!!!!!
Ma reggel el akartam indulni, felterkepezni 1 nyelvsulit, de szoltak a tobbiek, hogy szombat van, nem kellene.....
A supervisorom 1 lengyel srac volt(tegnap lerakta a lantot, es masik ceghez igazolt..) aki eleg jol nyomta az angolt, vele dumaltam. O mondtam, hogy melo mellett tanult.
Nekem persze magyar kollegam van, szal otthon magyarul, a munkaban magyarul beszelek.
Csak tudnam hogy tanulok igy + rendesen angolul ?!?!?!?
Sok mindent ertek, sok vevonek segitettem is, de van, akit meg mindig nem ertek meg...
Na, csok a csaladnak, stb....

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ki lesz a Mikulás?

Unknown írta...

:))))))))))))))))))))))

Gyurmo írta...

Nem tom, ez igazan fogas kerdes.
Monjuk Gabor ;)))))))))))))))))))))))).

Névtelen írta...

Mikulás kerestetik!
Mert a miénk Londonba költözött!

Gyurmo írta...

Ha allod a repjegyet, jovore beszelhetunk rola :))))))).