2007. december 22., szombat

Unnepek

Eleg regen szuletett uj bejegyzes, de a beosztasom nem engedte, hogy konyvtarba jojjek... Altalaban 15.00-tol nyomom 24.00-ig. Szal fel 2re otthon is vagyok. Ehhez meg jon a 9 ora alvas es a 3 ora utazas. Az elet szep:))))))))))))))))))))))))))).
1X probaltam felkelni korabban es nem aludni 9 orat, ket napig csinaltam, azt hittem, megpusztulok... Ugy nez ki, hogy ha minden nap melozok, kell az a napi 9 ora.... Es van, aki tobbet alszik nalam...
A kovetkezo bejegyzes mar 2008ban lesz, ugyhogy mig el nem felejtem:
BOLDOG KARACSONY UNNEPEKET ES SIKERES UJ EVET MINDENKINEK!!!!!!!!
Meg mindig ossze-vissza dolgozom, bar most lesz 1 bolt, ahova 5X megyek.
Ja, es a jo hir, 25-en szabad vagyok, mivel aznap NINCS TOMEGKOZLEKEDES Londonban...
Mindenki otthon ul a p...popsijan es karacsonyozik. Asszem, vegre tvt fogok nezni :).

Nincsenek megjegyzések: