2007. december 14., péntek

Problemak

A tegnapi es a tegnap elotti nap torteneseit irom ma le. Csak hogy okuljon mindenki.
Szal, ahogy latom, akkor leszel a tarsadalom tagja, ha 1 olyan bankszamlad van, amihez rendes credit vagy debit bankkartya dukal. En kis naiv elindultam felupgradeltetni a szamlamat.
Hat nem igazan sikerult. Eloszor +neztek rajta a penzmozgast, ami meg ugye 0(nulla). Erre jott az igen okos keres: sajat nevre kiallitott kozuzemi szamlat kernek. Na mondom, nekem a cegem berli a lakast, fel evig eselyem sincs ilyenre szert tenni. Akkor nem upgradelunk.... Na koszi. A tobbiekkel arra jutottunk, hogy kb. 3 honap mulva mar nem lesz gond ez a bankdolog. A havi rendszeres penzutalasok miatt mar nem fognak akadekoskodni.
Hogy miert is kellett volna nekem ez a kartya? Mert unom hetente 10£al feltolteni a telomat, mikor elofizetokent 35£ert 1 honapba 900 percet beszelhetnek le. Igy meg a felet sem....
De ehhez kellene a credit vagy debit card. Gondoltam, azert +probalom, legalabb megtudom, mi a helyzet... Bementem 1 telefonos ceghez, mondtam mi kellene (LG Viewty + 30£ert 900 perc(az a +5£ a behivokartya ara)), nem gond, igaz, hogy t-mobiltol nincs, de van orange-tol. Ok, irodaban leul, adatfelvetel. Nev, cim, utlevel. Na az nincs.Illetve van, de a SIA-licensz miatt valahol hegyel, de van fenykepes jogsi. OK, angliai? Hat az nem, magyar, de van rajta 12 kis csillag, ugyhogy eus?!?!? Nem jo. Akkor menjunk tovabb. Credit card? Hat van. Odadom az otthoni OTPs kartyamat. A no forgatgatja... Ez angol? Hat nem. Es angol az van? Hat az nincs, de van bankszamla, meg lesz kis kartya, ami semmire sem jo.(Csak az adott bank automatajabol lehet vele penzt felvenni.) Vegul a stab arra jutott, hogy menjek vissza 1 olyan baratommal, aki mar regebb ota itt el, es vannak olyan dolgai, amik nekem meg nem, es az o never vegyek elofizetest. HAT KOSZI....
Na ezert mondom(irom), hogy akkor tartozol 1 adott tarsadalomhoz, ha van credit vagy debit cardod.

Nincsenek megjegyzések: