2008. október 20., hétfő

Derure boru...

Ma 1ik kedvenc helyemre, az Oxford Circusra kellett mennem dolgozni. Ami azert all kozel a szivemhez, mivel itt access controll-t, azaz beleptetest is kell csinalni. Ez ott azt jelenti, hogy 2 or dolgozik, mig az 1ik az ajtonal all, a masik az irodaban irja a dolgozokat, mikor jonnek, mennek, szunetelnek, stb. Magyaran 2 ora allas, 2 ora ules.
Hat ma erkezett egy 3ik srac is, ma volt az elso napja. O 1 lengyel, Karol.
Eppen az gondolkodtam, hogy ez milyen jot is jelent, hiszen igy a 6 ora allas visszaesik 4 orara!
Persze ekkor +jelent a store detectiv, Steph, hogy oltozzek, mert sokan vagyunk, megyek at a Totteham Court Roadi boltba. Nacccccccccccccccccccccccccceru. A fonokkel fogok dolgozni.
Nacccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccceru.
Csak 7 orat alltam 1folytaban az ajto mellett. Nesze neked lazasag!
Visszaterve a lengyel sracra, az angolja olyan szintu volt, hogy + is kerdeztem, miota van itt. Gondoltam par honap. A valasz kicsit ledobbentett: 2 eve. Hat en kb. 5X olyan jol beszelek mint o.
Viszont el is szomorodtam, hogy en is ugyanazt a vacak melot csinalom..... Nesze neked jobb nyelvtudas...
1 erdekes cikket talatam a lengyelekrol az indexen. Mikor +probaltam 1-2 angol cikket keresni a temaval kapcsolatban, de semmit sem talatam. Megjegyzem, en is beszeltem lengyelekkel, akik hazamennek, mivel itt mar csak 1.5, 2 Xeset keresik +, mint otthon. Hat ha en is kerestem volna otthon 200et, en sem maradnek. De vannak, akik mar semmi penzert nem mennenek haza.

Nincsenek megjegyzések: