2008. október 28., kedd

Szabadnap

Ma szabadnapos vagyok a boltbanallos melombol. Ugye ez azt jelenti, hogy oviban kellett volna toltenem a delelotot, de mikor 9 utan felebredtem, legyozott a lustasagom, es azt gondolvan, hogy 1 zsak dolgom van, elhalasztottam az ovit jovo hetre. Reggeli utan, mielott meg elkezdtem volna az ugyintezest, a csajok hivtak Skypen. Na. Szoval vagy 3 orat beszeltunk ma csak, es ezalapjan leszurtem, hogy apa csoppet hianyzik a csajoknak, es persze ez visszafele is igaz.....
Azert csak irtam 3 fasza cvt. Mar el is kezdtem szorni oket....
Ja, megint hivtak a securis cegtol, ahonnan mar kerestek vagy 2 hete. Igazsag szerint basztam visszahivni oket. Szal adtam 1 gyors telefonos interjut, majd mondta keresnek szemelyes interju miatt.
Csak 1 gyors upgrade: zuhanyzas utan kineztem az ablakon, valami gyanusat lattam kint, es igen.

Havazik, vazze. Ez van. London. 2008.10.28.

Nincsenek megjegyzések: