2008. október 18., szombat

Playboy Shop

Ma a Playboy boltban dolgoztam.
Eleg sok erdekes dolgot tudtam meg. Csak nehany pelda: ez a Playboy bolt az 1eduli europaban. Ezen kivul a vilagban vagy 8-9 masik uzlet van es ez a legnagyobb a vilagon.(Ezt igazan ugy kell elkepzelni, hogy 3 szintes, es ha a szinteket osszeadjuk, kb. akkora mint Patakon az aruhaz.)
A dolgozok nemzetisege eleg vegyes.
A delelotti fonok 1 kinai szuletesu srac volt, akik svedek fogadtak orokbe es ott nott fel, + sved allampolgar. Jofej gyerek, sokat beszelgettunk.(Megjegyzem az angol nyelvtanulas a vilag sok orszagaban mashogy zajlik mint szuk szulohazamban. Sok orszagban a tvben a filmek nincsenek szinkronizalva, csak felirattal latjak el oket. Ennek elonyeit had ne ecseteljem. A sved srac mondta, hogy ok 2 idegen nyelvet tanulnak, amit tenyleg tudnak is. Mondta, hogy amikor o kijott Londonba, nem nyelvet tanulni jott, mert o nagyon jol beszelt angolul.El is hiszem neki. Errol jutott eszembe, hogy mikor en kijottem zsebemben a kozepfoku angol nyelvvizsgammal, azt hittem tudok angolul. Sajnos utanna kellett szembesulnom a tennyel, hogy megse.... (Ja, ha tanulni akarod a nyelvet, akkor sokat kell beszelned. Elarulom,hogy nem a biztonsagi ori szakma, ahol ezt fogod tenni.)Ugy nez ki, azert mar csak ragadt ram valami, amiben nagy szerepe van az Ovinak, ahol a gyakorlatom toltom, mert a sved srac +dicset, hogy jol beszelek angolul.)
Aztan 1 masik srac Marokkobol, 1 kinai srac, 1 kolumbiai csaj, 1 belorusz csaj, 1 skot csaj(vele volt 1 kis problemam, ugyanis kivetelesen amit mondott ertettem, csak o jo bennszulott modjara kicsit nagyobb szokincsel rendelkezik mint en, es valasztekosabban beszel, ezert sok szonak nem tudtam a jelenteset. A lenyeg ugyan igy is lejott, de...O mondta, hogy neki van 1 skot nenikeje, akinek o sem erti a beszedet. ), 1 indiai szarmazasu, de mar itt szuletett srac.
Bar minden biztonsagi ortol azt hallottam, hogy ez a legunalmasabb melohelye a cegnek, en nem ezt tapasztaltam. Szerintem nekik azzal van bajuk, hogy 9 orat le kell allni. Ez sajnos igy van, de en majdnem az egesz napot vegig beszelgettem, es igy gyorsan ment az ido. Ugyanis itt minden oraban valaki ott all az ajtoban a szemelyzet kozul, ami azt jelenti, hogy mindig volt kivel beszelni.
Ja, a kepek minosegeert en kerek elnezest, de igy sikerultek...

Nincsenek megjegyzések: